obstipatie ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Michiee, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

Wij zitten in de eerste ronde voor ons tweede kindje..

als ik uit ging va neen cyclus van 28 dagen dan zou mijn nod de 26ste zijn geweest, ik heb op de 27ste getest maar helaas negatief.

Na mijn idee heb ik mijn ei de 16e gehad, ik had 14 & 15 december onwijs veel vruchtbaar slijm en de 16e was dit weg en kreeg ik ongi pijn, druk links onderin mijn buik.

als ik daar twee weten bij op tel zou mijn nod dus eigenlijk pas de 30ste zijn. Morgen dus :D Nou heb ik sinds 2 dagen onwijs last van obstipatie .. kan gewoon niet meer poepen :$
    Kan dit een symptoom zijn ? bij mijn dochter had ik werkelijk nergens last van ..

morgen ochtend wil ik ieder geval testen als mijn ongi dan nog niet door is ..

2. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Eet je genoeg vezels en drink en beweeg je genoeg..? Ik heb ook obstipatie gehad.. Kwam daar dus door.. Nu gelukkig over!

3. Michiee

Michiee Niet meer actief

Ja dat wel , over de vezels twijfel ik wel een beetje inderdaad...
    pff echt vreselijk he ! hoe kwam jij er zo snel mogelijk van af?

4. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Ik ben naar de dokter gegaan en heb vezelzakjes gekregen. ik had zoveel buikkrampen en steken, ik lag opgekropt in bed tot misselijk aan toe!

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het was bij mij een vroeg zwangerschapssymptoom.. ;) ik weet niet of t ook bij ontpillen kan horen..

6. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad toen ook metamucil gehad van de dokter helpt goed had ook altijd veel buikkramp.

Famke

Deel Deze Pagina