Hoi allemaal. Ik ben gisteravond op mijn kont gevallen en daarna geland op mn zij. Het kindje voel ik nog flink bewegen . Ik ben nu 30 weken zwanger. Ik weet nu niet goed of ik de verloskundige of gynaecoloog moet bellen. Op de eene site staat wel de ander niet. Voel mij verder goed en voel het kindje ook.
Hoi Lindyy, Als je net als in jouw geval niet direct op je buik valt/je buik stoot geldt: zolang je geen klachten hebt overgehouden aan de val die je ongerust maken over de zwangerschap en je hebt verder geen klachten als veel (pijnlijke) harde buiken en/of bloedverlies en je voelt je kindje verder goed bewegen, hoef je niet te bellen met je vk. Mocht je er enigzins twijfel over hebben willen we dat je laagdrempelig belt om te overleggen. Maar als je je verder dus goed voelt, mag je het gewoon aankijken. Als je wel direct op je buik gevallen zou zijn of je hebt je buik gestoten moet je altijd even contact opnemen, ook al voel je je goed. Groetjes Brigitte
Ok bedankt voor je reactie. Zo val je nooit en nu net weer. Weer op mn zij en lekkere punt van de kast in mn rug. Gaat lekker......