och, och... even een ego bericht hoor...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stopcontact, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Thnx meis! truste! :)

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ooh wat voel ik me stom ik dacht dat zeveren zeuren was:$
    Bloos bloos
    Sorrrrry

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

COOL!

Slaap lekker!

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Alsof ik het wist... mijn temp was vanmorgen weer een stukje lager. Ik weet dat dit nog niets hoeft te zeggen maar toch... Nu ben ik weer bang voor een te vroege ongi en dus weer een te korte lf :(

Ik stop met tempen deze maand denk ik ;) Zowiezo kan ik de komende 2 dagen niet tempen ivm nachtdiensten. Dus denk dat ik tot mijn ongi ook niet meer ga tempen.

5. koe

koe Lid

4 jul 2011
    51
    0
    0
    Ik wil ook graag even mee zeuren..haha.. Mijn laatste ongi was 8 juli.. Ik heb op 16 juli een HSG gehad..Alles zag er goed uit.. Op 17 juli was mijn follikel meting.. De gyn zei dat ik op 18 of 19 juli mijn eisprong zou krijgen.. Ook het nieuws gekregen dat de kwaliteit van het zaad van mijn vriend onder het gemiddelde is.. Dus mijn ei zou op 11de of 12 de dag al springen.. Normaal springt hij op de 14 dag of later en heb ik een cyclus van 29 a 30 dagen.. Ik ben nu helemaal de kluts kwijt met wanneer ik nu ongesteld moet worden.. wat denken jullie?

liefs

6. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh ik doe ook mee, hoe herkenbaar! Normaal voor mijn ongesteldheid al dagen zeurende buikkramp nu is mijn NOD de 9e en ik voel nog helemaal niets.

Deel Deze Pagina