denk je in dat je een zusje hebt waar mee je niet altijd door 1 deur kan maar blijft je zusje en enigste zusje... vandaag bij me schoonzus en me zusje was daar ook ze had namelijk een tattoo laten zetten van een husky op haar lies... kijk ik later nog een x en zie ik dat ze een letter op haar pols heeft laten zetten dus zo later me schoonzus en ik halen chinees en ik spreek haar er over aan aangezien ze mee was geweest naar de tattooshop en vraag: wat heeft me zusje op haar pols gezet? zegt ze: mijn voorletter ik barstte zowat en huilen uit werd er misselijk van.. zo veel pijn dat het dee dat ze me schoonzus haar letter op haar pols heeft laten zetten terwijl ze ook nog een zus van haar eigen vlees en bloed heeft... zouden jullie ook zo gekwetst zijn
Nee, als we niet de beste vrienden zijn niet. Familie, en bloedverwanten, zegt imo weinig. Alsof het dan maar 'bijzonder en speciaal' hoort te zijn. Alhoewel ik oprecht veel van mijn familie hou, kan ik vaak wat beter met vriendinnen overweg, haha.
Ja best wel.... Ik heb de voorletters van mijn moeder, broertje en zusje achter in mn nek staan, mijn broertje hetzelfde maar dan op andere plekken. Mijn zusje wil ook nog zoiets laten zetten voor ons. Dus ja, ik snap dat je gekwetst bent.
Ik zou aan mijn zusje vragen wat ze op haar pols heeft en het is haar lijf.. Ik heb dan ook geen behoefte om op mensen getatoeerd te worden dat scheelt misschien Lijkt me toch dat iemand daar vrij in is en een beleefdheidstattoo zou ik veel erger vinden..
ik zou niet boos zijn, aangezien de band niet goed is, ik zou noooit de voor letter van mijn broer laten zetten, ook al is hij mijn enigste broer, van mijn dochter en man weer wel. ik heb totaal geen band met mijn broer we zien elkaar misschien 2 keer per jaar, en dat vind ik prima
Hahaha ja daar zat ik ook nog over na te denken. Een Husky in je lies.... Op z'n hondjes? Beftekkel? Zoiets?
whaha jullie denken er diep over na. Maar nee ik zou me niet gekwetst voelen, vooral omdat je al aangeeft dat je geen goede band hebt. Maar waarom vraag je haar niet zelf naar die tattoo misschien heeft het wel een heel andere betekenis dan jullie denken
nee, ik zou absoluut niet gekwetst zijn. Dat zij haar/jullie schoonzusje erg waardeerd heeft toch niks met jullie band te maken? ik zou dat los van elkaar kunnen zien waarom doet het zoveel pijn ? wil je meer van je zus?
ben ook niet boos of jaloers hoor maar doet gewoon pijn... probeer er zo veel altijd aan te doen om het leuk te hebben samen en dan doet ze dit ... komt gewoon over of ik niet eens besta en ik haar zus niet ben meer me schoonzus haar zus is
hahaha inderdaad! Zou mij absoluut niet gekwets voelen als mijn zus zoiets doet, helemaal als de band niet top is.
Misschien voelt het voor haar ook wel zo? Hoe lullig en pijnlijk dit ook voor jou is. Misschien moet je er juist wat minder tijd in steken. Blijkbaar waardeert ze het niet zo, en ga je die energie steken in mensen die het wel waarderen.
Bij mij komt t wel een beetje over als jaloezie. Ik persoonlijk zou daar geen problemen mee hebben verder.
Ik snap je gevoel wel. Het is toch je zus. Misschien zie je band met je zus anders dan dat zij dat doet. IK zou er niet naar vragen krijg je nog meer spanningen van. Maar ik snap je gevoel en geef je vanaf hier een knuffel.