Ik ben op zoek naar een gebreide kabelsjaal, maar dan zo'n volle waar je als ware in kan kruipen. En dan niet met een prijskaartje rond de 50. Zoiets als op onderstaande link: Gebreide colshawls - MB Styling Weblog Liefs
Mijn moeder heeft - toen ze een breikriebel kreeg - er een paar jaar geleden één voor mij gebreid en mij cadeau gedaan voor Kerst . Die voor mijn zus is nooit afgeraakt.
Breien kan ik niet, dat is echt niet aan mij uitbesteed. Volgend jaar krijgen wij een Primark, nu is het helaas minimaal 1,5 uur rijden . De V&D en Pieces kan ik nog wel eens proberen . Thanks!
Hema heeft ze ook.. Standaardprijs 5 Heb ze zelf ook in verschillende kleuren, ze zitten echt heerlijk warm!!
Ik heb er zelf een gebreid met de luie wijven steek en de grijze dikke wol van de wibra op naalden 12 Echt super makkelijk, dat kan echt iedereen. Luie wijvensteek: uitleg & video - Wolplein.nl | Alles voor breien, haken en zelfmaakmode!
Ik kan dat echt niet. Heb mijn moeder laatst gevraagd om het me te leren, maar dat gaat hem echt niet worden