Ammoniak haha, daarom moet ik ook wel lachen. Ik vind sommige plastic zo lekker ruiken, wat meestal bij zon-, zee- en strandartikelen zit, hmmm.......net als play doh trouwens, ook heerlijk haha!
Hahahaha, gewoon een kwestie van goed heet afspoelen...en we zijn er nog nooit ziek van geworden ( de visite trouwens ook niet ) ohja en hang echt niet de hele dag boven de fles
Ik vind benzine lekker ruiken. Vroeger, toen mijn vader met de brommer naar zijn werk ging, ging ik nadat hij weg was in de garage staan om de benzinelucht op te snuiven en papier vind ik lekker ruiken.
Naja vooral lullig voor het mannetje.. die van mij had thomasshampo.. rook ook niet best.. maar hij was er helemaal wild van.. naja wie ben ik dan om..... Maar dit is.wel heel offtopic hejejej
Oh ik geloof je zo hoor! maar die lucht...... Als ik schilder en er moet ontvet worden doe ik dat met alles wat maar kan, maar never nooit niet met ammoniak
Haha herkenbaar! Vind het ook heerlijk ruiken (en zoon heeft toevallig met sinterklaas wat potjes klei gekregen!) :-D En ook inderdaad heerlijk benzinegeur en chloor!
Ik had het voor de sier neer kunnen zetten voor onze oudste maar dat vind ik pas sneu, gooi er nu gewoon iets van Zwitsal in en daar weet ik tenminste van dat hij er tegen kan, aangezien die ook nog een gevoelig huidje heeft.
Heeeerlijk was mijn verslaving tijdens me zwamgerschap van me tweede. Ik vond ik visvoer heerlijk ruiken.