Oh wat zielig voor je hond. Ik hoop dat de dierenarts het zonder operatie kan verwijderen en je beestje snel minder pijn heeft. Wat een mooie hond trouwens is dit een soort Husky?
We zijn net terug en zoals ik dacht was het grasaar .. alleen had hij het nog nooit in zo'n mate gezien . hij heeft er 5 !! uitgehaald , onder verdoving We hebben ze in een potje meegekregen Ook hij zei dat ze een super lief beestje is omdat het echt wel pijnlijk was en dat ze ook tijdens de controle niet de neiging gehad heeft om te bijten Het komt veel voor, maar normaal 1tje .. bij haar bleven er maar uit komen ! Ben blij dat ze terug grasaar vrij is! Nu maar hopen dat haar oortje niet meer pijnlijk aanvoelt
Ze lijken een beetje op de husky , vooral als ze nog jong zijn Malamutes zijn ook poolhonden. Ze worden iets groter en hebben een dikkere vacht waardoor ze dikker lijken Husky is vooral snel .. slee snel voortrekken Malamute is sterk .. trager met de slee maar grotere vracht Het zijn super lieve dieren !
Wat toevallig dat ik dit lees! Ik vermoed dat onze er ook heeft maar dan in zn poot tussen zn tenen! Ik wacht vandaag af en anders gaan we morgen naar de dierenarts. Hij lijkt niet zoveel pijn te hebben als de jouwe. Alleen hij loopt niet op zn poot. Gelukkig hier ook een schat van een beest dat alles toe laat
ja tussen de teentjes komen ze ook vaak te zitten , kan de huid binnendringen dus als ze mankt toch eventjes gaan Ik stond er nooit bij stil tijdens het spelen, de hondewei is een plaats waar ze rustig los mag lopen en spelen Wist ik veel dat gras zo'n boosdoener kon zijn
Wat fijn dat het eruit is. Echt een mooie hond, wij wilde graag een Husky maar hebben ze ons toen afgeraden omdat deze honden eigenlijk met 2 of meer moeten zijn en ze heel veel moeten lopen. Dus toen maar voor een groenendaeler gekozen. Maar ik blijf het mooie honden vinden en zeker het ras die jij hebt.
husky's verharen ook heel erg, als je ze kamt dan heb je echt een tapijtje Een malamute moet minder gekamd worden , ze verliezen 2 keer in het jaar wel serieus veel haar Ik vond ze echt zo mooi maar we hebben gewacht tot onze dochter 2 jaar was omdat ze zo vaak beweging nodig hebben Het zijn echt lieve dieren ! Heel sociaal naar mensen en andere dieren, die van ons dan toch
zo groot!?? zag je dat niet zitten dan? Ik dacht dat het misschien net zo klein was als een splinter maar hij zag ze dus gewoon zitten? ahh ja dat ziet er best pijnlijk uit, je hebt hem toch wel en flinke kluif gegeven he
zielig zeg! Gelukkig ben je zo snel heen gegaan en is het opgelost, mocht ze meteen weer mee? Inderdaad maar goed oppassen, ik had het ook nog nooit gehoord!
Ze mocht direct terug mee, gelukkig Ze was nog wat wankel thuis en we hebben haar eventjes op haar matje gelegd maar tegen 14 uur was ze weer helemaal de oude Ik had er ook nog nooit van gehoord en nu ik het weet zie ik ze overal staan die grasaar ..echt overal, plein, straat , hondewei Ik ben nu dus echt panisch voor die dingen!