ochetend misselijk en diaree tekens? gebruik wel pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door girl21, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

hallo, ik ben sinds een week smorgens en ook snachts als ik wakker wordt meteen misselijk... echt heel erg zodat ik liever niet opsta...
    ik ben wel gewoon aan de pil, ben nu iets over de helft..

ook ben ik sinds vandaag aan de diarree..
    heb nu last van mn buik, op het moment vooral bovenin...

zijn dit tekens van zwanger zijn? of maak ik me zorgen om niks?

(we hebben trouwens wel een kinderwens, maar op het moment liever nog even niet)

2. girl21

girl21 Niet meer actief

heb deze strip ook 1 keertje de pil vergeten, en een dag later genomen.. weet niet precies wanneer...(gaf naar mijn idee toch geen risico)

heb ook last gehad van een roze achtig slijmverlies, dacht dat t niets was, maar lees het hier meer, dus misschien toch een teken?

alsjeblieft iemand een reactie?

zal ik dan toch gewoon een test moeten doen?
    en wanneer dan? heb mn pil stripje nog niet leeg.. eerst opmaken, en dan na mn ongi doen?
    ben nog niet erg op de hoogte daarvan namelijk..

»»»kindje wordt nu niet verwacht, maar is zeker wel gewenst!«««

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Niemand kan jou vertellen of je zwanger bent (helaas). Aangezien je nu net iets over de helft van de strip bent, ben je die ene pil in de eerste of tweede week van het pilslikken vergeten. Dat kan een risico betekenen, maar wel heel klein. Misselijkheid hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar in combinatie met dat roze slijmverlies zou het wel een teken kunnen zijn. Hou je in de gaten dat je nu door de diarree niet beschermd bent door de pil? Daar gaan de meeste vrouwen namelijk de fout mee in.
    Als ik jou was zou ik de pil blijven slikken en afwachten of je ongesteld wordt. Maar als je zwanger zou zijn, is het beter om nu te stoppen. Maar dat kun je dus nog niet weten. Dus de beslissing of je nu stopt of niet, zul je zelf moeten maken.

Heel veel succes!

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    O en een test kun je doen vanaf dat je 1 dag over tijd bent. Je hebt wel tests die je zogenaamd al een paar dagen eerder kunt doen, maar dan heb je heel veel kans dat ie negatief aangeeft terwijl je toch zwanger bent.

5. girl21

girl21 Niet meer actief

oke bedankt voor u reactie!

zal gewoon nog even afwachten...

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Inderdada uitkijken nu met de pil want door diarree is hij niet meer beschermd.

Toen ik aan de pil was had ik ook heel af en toe tussendoor een lichte bloeding. Maar bleek niet zwangerte zijn...

Omdat we wel een derde wilde ben ik toen niet naar de dokter gegaan en zijn we gestopt met de pil. Ik denk dat het iets te maken heeft de zwaarte heeft van de pil.

Deel Deze Pagina