Ik heb na 9 maanden gewoon gevraagd of ik mijn kolfrecht mocht verlengen en toen heb ik tot een jaar gekregen. Maar met 11 maanden vond ik het zelf ook wel welletjes en heb ik afgebouwd tot alleen de dagen dat ik bij haar was en als ik moest werken alleen smorgens en savonds. De rest vulden we aan met KV, en later met volle melk. Ik weet niet of zoiets al goed kan gaan na 6 maanden voeden, ik denk dat je productie dan nog niet stabiel genoeg is en flink zal kelderen met 2 keer per dag voeden....
Bij mijn dochtertje was het iets eerder en met 11mnd gestopt met borstvoeding voor een reden. Zij bouwde ook zelf af en ik denk dat mijn zoon nog lang door zou gaan als ik het aan hem over zou laten hahahahaha Wat ik wel weet is dat je heus een dag of een voeding kan missen. Maar sommige dames hebben daarmee de pech dat hun borstvoeding toch gaat kelderen. je kunt dan dingen voor doen om het op te krikken maar dat ligt aan wat je zelf wilt. Ik kan gerust een voeding overslaan en mijn borstvoeding blijft goed, ik kom dan alleen een vooraad te kort omdat ik kolf precies wat mijn zoon drinkt en soms iets meer dus heb steeds maar anderhalf fles op voorraad.