wie van jullie heeft ervaring met menstruatie tijdens zwangerschap? Of iemand in jullie omgeving. Hoe kwam die desbetreffende persoon er achter dat ze zwanger was? Hoe is het uberhaubt mogelijk menstruatie te hebben tijdens zwangerschap?
ja het kan wel, dan is er (waarschijnlijk) erg weinig HCG hormoon in je lichaam en krijgt je lichaam nog niet echt een teken van zwanegrschap en zet dan een menstruatie in gang. ja het kan, heb zelf niemand die ik ken die het gehad heeft, maar heb er wel van gehoord. mejon
Ik heb het gehad. Drie dagen volop gevloeid en toch zwanger. Had dus vrij laat door dat ik zwanger was (mijn man had het eerder door dan ik). Wel opvallend dat er echt alleen helder rood bloed te zien was en geen slijm/stukjes o.i.d. Uiteindelijk is het wel op een miskraam uitgelopen dus of kan bij een gezonde zwangerschap zou ik niet durven beweren.
hoi ik heb het bij me zoon gehad! ik was aan de pil, maar had in 1 maand tijd echt wel 10x bloedverlies ondanks pil gebruik ik kwam erachter dat ik zwanger wa somdat ik naar de dokter ging met giga buikpijn leken wel weeen zo'n pijn! de huisarts nam een uitstrijkje af bij me voor baarmoederhalskanker(aangezien ik heel vaak onverklaarbare buikpijn heb) toen zag de huisarts aan me baarmoerder mond ik zwanger was! pas 7 dagen na de h.a bezoek had ik een duidelijke zwangerschapstest in me handen. en toen bleek ik dus al 7 weken zwanger te zijn!
Er zijn ook genoeg meiden/vrouwen die nog geeneens merken dat ze zwanger zijn, meisje uit mijn woonplaats die werd gewoon ongesteld en opeens kreeg ze hevige buikpijn en is ze naar het ziekenhuis gegaan... was ze aan het bevallen! dus soms zegt het niks hoor dat je ongi word het kan allemaal
ik heb dat ook bij de zus van een vriendin meegemaakt, ik zag haar een paar dagen voor de bevalling en had niets aan haar gezien. ze ging naar huis van haar werk omdat ze buikpijn had en beviel "ineens"!
Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Dan mis je alle voorpret en heb je gewoon niks voorbereidt! Vroeg het me eigenlijk gewoon af omdat je het niet zo vaak hoort. En omdat iedereen toch pas denk dat ze zwanger zijn zodra menstruatie niet meer komt...