Dit is duidelijk! Wat mooi! En je bent gewoon officieel een middag tester. Ik testte ook altijd donker in de middag. Of in ieder geval met de 2e urine al een stuk beter. Maar ik durf je wel voorzichtig te feliciteren!
Ik zie ook echt oploop. De streepjes zijn niet zo ontzettend gelijkmatig bij deze Action (toch?) testen. Was bij mij ook zo waardoor ik ook toen twijfelde qua oploop. Ik ben ook echt middagtestster. Jij denk ik ook! Ik blijf voor je duimen en ben benieuwd naar de testenoploop!!!
Klopt het zijn action testen, ik hou meer van predictor maar om de pregnyl er mee uit te testen vond ik een te prijzig grapje. Maar ja toen leken ze op te lopen ipv af kon ik om te vergelijken wilde ik ook niet meer over stappen. Dus kwakkelige streepjes komen vaker voor?
Ik zie veel ‘slechte’ streepjes voorbij komen van de Action. En dan bedoel ik niet dat die vrouwen niet zwanger waren maar de kwaliteit van de testen. Streepjes die halverwege minder worden etc. Is dus zeker niets geks! Vandaag nog getest?
Ja wel getest met een uber licht plasje, het was een nacht met veel plasjes en slokjes water. Begin een beetje te twijfelen, de utro bollen zijn op. Dus nu wachten of het echt blijft zitten?