Is dit wel oké denken jullie? Moet de oploop niet iets flinker zijn? Of worden de action testen niet snel echt donker? Ben morgen 14 dagen na de punctie.
Ik vind de action testen echt rot testen met oploop.. mijn testen bleven licht met minimale oploop terwijl clearblue 2-3 zei en vandaag een knaller met kruidvat.. maar ik zie wel degelijk oploop bij jou!
Niet ter vergelijking met de actiontesten. Maar omdat ik fan ben van predictor even met hetzelfde plasje deze gedaan.
Kijk!!! Daar houden we van Mooi hoor! Onzeker makend he die Actiontesten... Gelukkig is deze Predictor echt mooi! Geniet ervan en gefeliciteerd durf ik wel te zeggen
Ja verschrikkelijk! Nu wist ik wel dat de actionstreepjes wat te wensen over laten, maar ik wilde “goedkoop” de pregnyl eruit testen. Deze streepjes geven me wel meer moed!
wat een mooie die Predictor!! je bent nu rond je Nod toch?? je vroeg nog hoe het er voor stond bij ons! wij hebben een tp gehad 20/7 dus na t weekend mogen we testen! al dagen tegen misselijk aan smorgens en laat in de avond en zere borsten . ook licht in mijn hoofd. Wij hebben goede hoop dat dit van Emmy is en niet(alleen) van de Utro en Progynova! maar spannend dus!! herkenbaar met 1e zwangerschap namelijk.
Ja ik heb een beetje gesmokkeld, morgen is de punctie 14 dagen geleden. Ik heb op 17/7 een verse tp gehad. Oooeeeh super spannend... herkenbaar, zelfde soort kwalen. En zeurende buikpijntjes komen en gaan. Voor mij is zwanger zijn alweer 11 en 7 jaar geleden, weet soms niet meer of ik dat vorige keren heb gehad. Maar merk wel dat ik er nog niet helemaal aan durf te geloven.... Kunnen jullie braaf wachten tot de officiële test datum?
Geweldig!! Van harte! Op NOD testen neemt toch wel alle twijfel weg zo. Is echt niet gek bedacht haha. Hier 11 dg na fictieve punctiedag en.8 dg na "Verse" Tp! Officieel dinsdag testen! Spannend!!
Spannend!!! Hopen op mooi resultaat... fingers crossed. Vandaag op officiële testdag met weer lichte urine maar toch