Ik haalde me ineens iets in me bol, heb net getest. Avondurine en onregelmatige cyclus, dus lastig om te bepalen wanneer ik kan testen... Maar ik meen... Ergens in de verte een schaduw te zien..... Oftewel, een plusje. Wie ziet ook iets?
Meestal 32-35. Vorige keer test ik duidelijk positief op 35, maar dat liep fout. Nu kreg ik ineens de kriebels, maar heb nooit eerder deze test gedaan, meestal dipstick of kv
Ik zeg negatief.. vind er meer een soort blauwe vlek zitten als echt een streepje.. helaas al vaker zulke teksten gehad en was helaas niet zwanger
Ik zie helaas ook niets. Volgens mij is dit wel de oude versie van CB plus. Deze stond bekend om de lichte schaduwlijn op de achtergrond. Zou een andere test doen.
Ik zie nog geen streep, maar meer een beginnende streep. Mijn man ziet ook niks hoor. Ik denk dus negatief en wacht een paar dagen....
Vandaag is onze trouwdag, dus zou het leuk gevonden hebben als ie plus was. Mijn cyclus wisselt ook nogal, dus vandaar is het niet duidelijk wanneer ik kan testen. Mijn banner is van de laatste cycluslengte. Baby angel was wel binnen de afleestijd. Maar goed, het is inderdaad geen echt goede streep...
Nog een paar dagen wachten en opnieuw een testje doen. Succes! Als je graag vroeg wil testen, of eerder gezegd, te nieuwsgierig bent en niet kunt wachten tot nod... Dan zou ik de gevoelige test van Z&K bestellen. Ik had op 10 dpo echt al een super duidelijke streep, die was er al voordat de test helemaal doorlopen was. Echt een aanrader dus