Pijnlijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kreeftje1984, 7 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden,

Ik ben nu na een cyclus van 28 dagen weer ongi geworden afgelopen zondag (3 Sept).
    Nou is het volgende: sinds vorige week heb ik erg pijnlijke borsten en ze zijn voor mijn idee ook voller :confused:
    Ook komt er sinds vorige week (nu de 2de week) wit/doorzichtig vocht uit...ik dacht dat het wel over zou gaan als ik ongi ben..(heb er eerder een topic over geplaatst) nu is het zo dat het niet over is en veel erger gaat worden het begint nu ook egt zeer te doen! :( en aangezien ik niet steeds om elk wisse wasje naar de HA wil stappen dacht ik miskien iemand hier ervaring???

Liefs kreeftje

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat had ik voor het eerst 3 maanden geleden, zo uit het niets begonnen mijn borsten ineens ontzettend zeer te doen, en ze voelde ook voller en zwaarder aan, ben toen idd ook naar de ha gegaan maar was verder alles goed, dacht dat het kwam omdat ik anderhalve week later mijn periode moest krijgen en idd na een dag of 2-3 nadat ik ongesteld was geworden verdween het gelukkig weer....

kheb het nu 3x achtereen gehad en jammer genoeg niets aan te doen, als je het niet vertrouwd gewoon even langs de ha die zal je borsten dan controlleren op eventuele knobbeltjes e.d maar denk haast wel dat die hetzelfde tegen jou zal zeggen als de mijne...

niet leuk voelt zeker niet prettig maar niks aan te doen denk ik meid, succes in ieder geval

3. Niet meer actief

Heb het zelfde probleem, pijnlijke borsten, en de eerste 10 dagen na mijn menstruatie is het even weg en dan begint het gewoon weer opnieuw.
    Ook ik ben ( omdat ik toch een beetje bang was ) hiervoor naar de huisarts geweest en zij kon ook niets anders bedenken dan dat het met de cyclus te maken had.Ook zij heeft mijn borsten gecontroleerd op eventuele knobbels maar er was niets te vinden.
    Ik weet nog dat ze zei dat ze zacht aanvoelde en dat schijnt dan wel goed te zitten.
    Vocht uit de tepels heb ik overigens niet gehad....

Laat het anders even voor de zekerheid checken meis, voor je eigen gemoedsrust!

Liefs Nies

4. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    thanxx voor de antwoorden...het is gewoon iets wat ik nog niet eerder heb gehad en daarom dat ik me toch een beetje zorgen maak..ook omdat er vocht uit beide tepels komt.

Anders wacht ik het gewoon nog even af.
    Maar zoals ik uit jullie verhalen begrijp valt het wel mee.

@Smoekie

Had jij ook vocht uit je tepels???

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Als ik jou was zou ik toch maar even langs de huisarts gaan hoor. Als jij je er zorgen over maakt, dan is het geen wissewasje.... :(

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @sandra

Ja het komt omdat ik dit niet eerder heb gehad....misschien ben ik dan wel te bang maar ja het is voor mij iets nieuws :(
    En ik krijg nu ook last van mijn borsten.

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou, morgen toch maar even bellen dan toch? ;)

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja ik denk dat ik toch maar even ga bellen ;)

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij veranderingen aan je borsten ALTIJD je HA bellen, liever het zekere voor het onzekere nemen. Staat ook op verschillende sites op internet dat als je een verandering merkt, vocht, pijn, schilveringen etc etc je altijd je HA moet bellen. Dus morgenochtend gewoon bellen, ze zullen het echt niet raar vinden dat je daarvoor komt hoor.

10. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ik denk inderdaad dat ik morgen meteen ga bellen!!! ik krijg ook wat last ondr mijn oksels net of straalt de pijn uit.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heel veel succes dan morgen en laat je ons weten hoe het is geweest?

12. Niet meer actief

Bij mij straalt het ook altijd uit naar de oksels, dus dat zegt niet zoveel.
    Wat voor pijn voel je?...Een beurs gevoel, steken?
    En dat vocht, komt dat vanzelf of knijp je het er echt uit?

13. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wat gek, je zou zeggen dat het melk is, maar dat krijg je alleen als je zwanger bent, of bevallen.

14. Niet meer actief

Het kan ook een hormonaal probleempje zijn las ik ergens op internet.

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja wat voor pijn voel ik?? het zijn steken en daarbij inderdaad een beurse pijn erg vervelend gewoon.
    Dat vocht komt er vanzelf uit en ook als ik er in knijp. :(
    Het lijkt ook idd op melk met daarbij wat doorzichtig vocht....dit is ook echt voor het eerst dat ik dit heb en het wordt nu ook echt pijnlijk.

@zorra

Als ik heb gebeld met de HA zal ik jullie zeker op de hoogte stellen. ;)

16. Niet meer actief

Oke meis!
    Goed dat je ff gaat!!

Liefs Nies

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo ben net terug van mijn werk en heb de arts gebeld....helaas kon ik niet eerder komen dan maandag!!(Arts heeft weer eens vakantie)
    Heb wel goed gezegd dat de pijn toeneemt en mijn borsten zowat ballonen lijken :confused:

Mocht ik het weekend niet vertrouwen kan ik altijd naar de vervangend arts....maar dan zing ik het weekend nog wel even uit. :)

18. Niet meer actief

Hm, vervelend is dat he, dat wachten.
    Maarre, dat je borsten als ballonnen lijken klinkt toch echt als een hormonale toestand!

Maar goed, gewoon ff maandag heen meis, laat je wel ff weten hoe het afloopt?

Liefs Nies

19. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    zeker laat ik het weten!! ;)

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo strax naar de huisarts....ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
    Ik moet wel zeggen dat ik wat gegroeid ben, of dit nou de hormonen zijn??? ik weet het niet meer... :(
    Strax zullen we het hopelijk weten.

Deel Deze Pagina