Hahaha sorry ik moet hier erg om lachen, ik vind hem erg leuk gevonden . Die schijnen wel ideaal te zijn als je isofix in de auto hebt. Ik heb wel eens gekeken wat het kost voor zo'n isofix bevestigings-ding (ik weet niet hoe dat heet) maar die vond ik aardig aan de prijs. Nu hebben wij een nieuwe auto en daar zit het standaard in. Zou handig zijn als die van jullie dat ook heeft. Geen gedoe met gordels.
Ik zie ook een streepje! spannend!! Wij hebben ook de cabriofix en ook zo'n systeem voor in de auto, alleen hebben wij de familyfix.
ik zie wel wat maar nog onduidelijk kan aan de foto liggen zou zeggen over 2 dgn nog een keer testten en de foto hier plaatsen!! spannend
Hihi, geeft niet! Ik weet niet of ie van ons t ook heeft zal binnenkort wel even bellen om t te vragen
Vanmorgen weer een testje gedaan. Kon namelijk niet nog langer wachten. Testje was na 5 min t zelfde als gister. Heel licht roze en bijna niet te zien. Een paar minuten later was ie wel iets donkerder. Nog steeds last van symptomen. Misselijk, last van ogen, verhoging en buikpijn. Heb er al een paar weken last van. Ook vanmorgen weer bruinig verlies uit m'n vagina. Hier heb ik nu al 2 dagen last van.