Hallo dames, Dit is de 1e keer voor mij hier dat ik iets plaats, dus weet niet of ik bij de juiste onderwerpen zit maar.hoop toch dat jullie mij kunnen helpen. 5 mei heb ik me ei sprong gehad, en ik weet dat het even duurt tot je lichaam het eitje heeft ingenesteld. Gisteren moest mijn ongie komen, maar ben gelukkig nog steeds niet ongie!! We proberen zwanger te worden en we zijn pas half jaar bezig en hebben al 2 miskramen gehad. . Nu wat ik al eerder zei nog steeds niet ongesteld, vanmorgen 2 lichte druppeltjes licht ROZE slijm geveegd. Ik heb vanmorgen een test gedaan gewoon van de Action maar daar komt niks uit, ik heb verder geen krampen, pijn, steken in me buik of rug. Maar heb soms een hele lichte trekjes in me eileider. Kan het zijn dat ik dan toch zwanger ben? Of is mijn cycles spelletjes aan het spelen zeg maar PS;; BEN AL JAREN OPTIJD MET ONGIE EN OP DE DAG VAN ONGIE ALTIJD HALF UUR LATER STROOMT HET!! SLIK GEEN PIL OF ANTI CONCEPTIE AL jaren niet.
Heb je toevallig getemperatuurd of ovulatietesten gebruikt? Omdat je zeker weet dat je eisprong op 5 mei was? Je hebt een negatieve zwangerschapstest dat betekend dat er nog niet voldoende/geen HCG in je urine zit. Dus de kans op een zwangerschap lijkt mij erg klein. Wat wel kan is dat je eisprong later is geweest en je officieel dus nog niet overtijd bent. Je cyclus kan de ene keer langer zijn, ook al ben je normaal keurig op tijd. In dat geval zou het dus ook zo kunnen zijn dat je nog te vroeg bent met testen en je over een paar dagen wel een positieve test hebt.
Ik heb zelf ovulatie testen gebruikt, en houd me tempratuur bij. Maar als je eisprong later is, dan had het knutsselen voor 5 mei en op 5 mei en 6 mei wel of geen zin? Of begrijp ik het anders? Als de eisprong later is gekomen. Ik hoop of het een positieve test uitkomt later
Ik heb idd ovulatie testen bij gehouden en tempra. Ovulatie was net zo donker als r streep wat standaard komt. Dus eisprong weet ik zeker dat die is geweest.
Ik heb net gekeken in me boekje, maar als ik inderdaad zo kijk is me eisprong al geweest!! Dus k hoop of het raak is maar na de negatieve uitslag van de test van vanmorgen ga ik er niet van uit en dat het maar moet komen
Is je temperatuur nog wel hoog dan of wel gezakt? Op welke dag was ie eisprong en hoeveel dpo nu? Misschien kan t nog
Me tempratuur is gezakt in verhouden met toen, eisprong zou op 4/5 Mei olaats hebben gevonden. Toen was de tempra zelfde. K heb nu niet gemeten
Ben helaas net ongesteld geworden :'(, niet zoals normale ongie maar al wel inlegkruisje in voor t erger wordt . Toch bedankt ☆