Hi Meiden Geen vragen of verhalen, wil alleen even kwijt dat ik morgen mijn 1e echo heb, gelukkig, na weken van ongeduld, gaan we morgen eindelijk kijken naar ons beebje! Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet, hoe het gaat, hoe lang ik zwanger ben, alles gewoon, dit wilde ik even kwijt! Liefs
Hey Jojo, Heel veel succes morgen met je eerste echo. In principe zal je het hartje al zien kloppen. thumbs up Liefs Lentel
Ik heb er maar 1 woord voor: GEWELDIG! Onze kleintje doet het super! Het hartje klopt en het zwaaide naar ons, Wat is dat onwijs gaaf om te zien zeg, helemaal top! Zit nu pas te janken.. Helemaal het einde... liefs Jojo
Super dat je een goeie echo hebt gehad, gefeliciteerd! 30-12 gaan wij voor de eerste keer naar de verloskundige en daarna kunnen we een afspraak maken voor de 1e echo. Hoop dat wij dan net zo'n goed nieuws hebben als jij. Genietze !
wat super dat de echo goed was wij moetn nog even wachten tot 3 feb dit omdat ik en de verloskundige geen id hebben waneer ik zwanger ben geraakt ivm mijn onregelmatige cyclus daarom neemt ze het zekere voor het onzekere hey ga er lekker van genieten liefs
was dit een inwendige echo, of kon het gewoon uitwendig? ik ben 16 jan aan de beurt, maak me er nu al druk over.
hey hallo allemaal! Daar ben ik weer eens, wel vanuit Thailand waar ik op vakantie ben, vandaar dat het antwoord even duurde! @vlekkengek: de echo was uitwendig. Vandaag nog een echo laten maken hier, meer voor de lol en even kijken of alles nog steeds oke was, ben volgens de gyn 11 wk en 2 dg, ons wondertje is 4,5 cm en heb het hartje horen kloppen, heel mooi moment! Ga nog even genieten van het mooie weer, 40 graden en ga me dan opmaken voor de onaangename kou die ons te wachten staat in nederland a.s vrijdag.... brrr..! Tot snel Liefs jojo