Ochtend urine.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miza, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

    Miza Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

    Ik heb geloof ik hier al wel eens gelezen, maar kan het zo niet weer vinden, vandaar even opnieuw deze vraag:

    Kun je ochtend urine bewaren om later op de dag een test te doen?


    Ik meende ergens een tijd geleden gelezen te hebben, dat je dit in de koelkast kan bewaren. Weet iemand dit?
     
  2. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja volgens mij kan dit wel, heb t ook ergens gelezen, maar waar weet ik niet! Succes vandaag.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  3. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    ja volgens mij wel,volgens mij staat daar iets over in de bijsluiter van de test
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja als je een sterielopvangbakje hebt (van de apotheek o.i.d) kun je je ochtendurine opvangen om later op de dag alsnog te testen....


    ik moet altijd tegen een uurtje of 5 in de ochtend plassen en laatst moest ik die urine van de ha opvangen zodat de assistente met deze urine ook een zw test zou doen, en dat was pas tegen het einde van de ochtend..

    dus gewoon opvangen en als je mentruatie uitblijft kun je dus gewoon later op de dag testen...succes

    o ja de assistente zei wel dat ik de urine dan wel in de ijskast moet zetten...
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Toen moeders voor moeders kwam heb ik ook ochtend urine opgevangen. Om 8 uur 's avonds had ik de afspraak. Ik heb het gewoon in een beker (met deksel) opgevangen en niet in de koelkast bewaard.
     

Deel Deze Pagina