Niet lekker vandaag, erg moe ook

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:( vandaag echt even niet lekker, moe misselijk, uit mijn doen.
    Zou hetbdoor mijn eisprong kunnen zijn? :rolleyes: Vind dit toch wel raar.
    Ik heb mij ook ziek moeten melden ging helamaal niet! Kun je zoveel klachten hebben van je ei?dat is dan knap lastig. Ik hoop niet dat ik dit iedere maand heb zo erg. Ook een weeiig gevoel in mijn buik.
    Ik hoop dat het snel overgaat, ik kan wel blijven slapen.Zo moe.
    groeten jennie72 :)

2. Niet meer actief

Hee Jennie..

laten we hopen dat je zo moe bent door het warme weer van de afgelopen dagen.

Als je dat iedere maand moet mee maken ben je mooi klaar....en dat willen we niet want wij zijn actieve sterke vrouwen....hahaha..

Alle gekheid op een stokje...geef lekker even toe aan je moeheid...komt vanzelf weer goed.

Zorg goed voor jezelf.

Aoife

3. Niet meer actief

Hoi bedankt weer, ik heb dit nog nooit zo sterk meegemaakt.Ik kan mijn ogen bijna niet openhouden. Dit word een beetje vervelend zo.
    Het is net alsof ik de griep heb of zo maar dat is niet zo. Is dit normaal bij het krijgen van je ei? Zo ben ik dus weer uit de running. Ik hoop het niet.
    Het zal wel normaal zijn, we hebben druk geklust gisterochtend.
    Dus we zullen wel weer zien! :rolleyes:
    groeten van een moeiejennie72

4. Niet meer actief

Jennie,

ik zou het eerlijk gezegd niet weten...ik ben eigenlijk altijd moe...

Ik vorige cyclus eens goed opgelet wat ik voelde tijdens mijn ei, maar kon niet echt veranderingen bemerken. Dat kwam meer na het ei...

Oh ja, ik had wel eerder willen reageren, maar mijn pc vertoont kuren en valt soms uit...

Nou meid, rust lekker uit

Aoife

5. Niet meer actief

Hoi ik heb het aan beide kanten, is dit mijn eisprong? we hebben gisterochtend voor het laatst geklust. Hoelang kunnen zaadcellen blijven leven? volgens mijn gyno 72 uur. Dus das 3 dagen. Ik wilde vandaag wel weer :oops: maar ieder dag is slecht voor het zaad. Ik voel het erg daar beneden alsof mijn eierstokken uit elkaar gehaald worden sorry :oops: dit heb ik nog nooit zo sterk gevoeld echt een beetje raar. Ik hoop zo dat we goed zitten! ;) Het is zelfs pijnlijk als ik me beweeg. Ik vraag me af of dat dit normaal is. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    groeten van jennie72

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    irritant is dat he.
    ik heb dat namelijk ook al sinds gisteren en is gewoon niet te verdragen als je loopt of beweegt

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb er ook altijd erg last van, maar zo erg dat ik niets meer kan doen is gelukkig niet. Als ik er erg last van heb, dan neem ik een paracetamol. Wil ook weleens helpen.

8. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb op de dag dat ik mijn eisprong moest krijgen ook veel klachten gehad en ik had dus wel 38.9 koorts :(

Heb nu ook een nierintsteking ben er al 2 keer voor bij de HA geweest en 2 keer in het ziekenhuis, krijg volgende week de uitlsag.

En ben nu 6 dagen overtijd ze hebben gisteren een test gedaan in ziekenhuis en vandaag de uitslag gehad was NEGATIEF, heel jammer maar zolang ik geen :evil: :evil: in aantocht voel, kan nog alles zeggen de meiden hier :)

Maar mijn HA zegt dat het niets te maken heeft met de nierontsteking dat ik nu overtijd ben, dus afwachten meer kan ik niet doen.

Ook zei de HA dat je wel eens ziek kunt zijn op de dag dat je eisprong moet komen niet iedereen heeft dat, maar het komt wel eens voor ( net als ik zo al 3 weken thuis zit met nierontsteking, op de dag van eisprong :( )

Ik hoop dat het al wat beter met je gaat, hou het wel ff mee in de gaten en anders ff je HA bellen of langs gaan meid, kan nooit kwaad, daar zijn ze voor.

Beterschap veel liefs winnie

9. Niet meer actief

Hoi ik ben bang dat we toch te vroeg waren met klussen, we hebben Dinsdagochtend geklust. Als het gister mijn ei was dan ben ik te laat volgens mij of niet? :rolleyes: ik hoop zo dat wegoed zaten. Maar ik denk dat we te vroeg hebben geklust. :oops: nou ja we zien wel over 13 dagen.
    Op naar de volgende ronde dan maar weeer pendels staan ook op November dus ja. :rolleyes: groeten van jennie72 die zich al wat beter voelt.

10. Niet meer actief

Sorry correctie Woensdag morgen geklust :D en niet omdat het moest we hadden er toevallig ook zin in! :D :eek: :oops: we zien wel.
    groeten jennie72

11. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Die pijn heb ik ook altijd en bij is dat de eisprong. Soms is het zo erg dat ik een aspirine neem....

Deel Deze Pagina