Meiden op de hoeveelste dag van je cyclus heb je je eisprong hoeft niet een exacte dag te zijn maar wat komt regelmatig voor??
Je kunt het voor jezelf uit rekennen door vanaf de laatste dag van jouw cyclus +/- 14 dgn terug te tellen. B.v mijn cylus is gem 26 dgn --> mijn ovultie is op dag 11 of 12 van de cyclus. Met ovulatietesten is het nog duidelijker!
Tja, je kunt er berekeningen op loslaten, maar zoals vele dames hier kunnen bevestigen gaat die vlieger niet altijd op. Ik heb bijvoorbeeld wel eens een ei op dag 12 gehad, maar ook wel eens op dag 20... daar zit dan toch een ruime week tussen. En ca. 14 dagen terugtellen vanaf je laatste dag gaat bij de meeste vrouwen ook niet op... Ik heb bijvoorbeeld maar een kleine week tussen ei en ongi. En de banners zijn ook altijd wel leuk om te zien, maar hij klopt bij mij slechts bij toeval een enkele keer.
Nou mijn vorige cyclus was 26 dagen en ik had een posi ovutest op dag 12 ben nu ook aan het testen maar zie nog niet dat ze donkerder worden
gemiddeld.....euhm van dag 12 tot dag 20 (in een redelijke cyclus van onder de 40 dagen. Erboven soms zelfs een keer op dag 120!! Maar gemiddeld...zo rond dag 15/16 ongeveer.....mijn LF is ook wat langer, iedere vrouw is anders! Ik heb vaak een LF van 17 dagen minimaal...