Hey meiden Ik ben op 22 augustus met de pil gestopt na 15 jaar pilgebruik. Op 19 september heb ik een positieve ovulatietest gehad. Ik ben nog niet echt ongesteld geworden sinds het stoppen met de pil. Ik had die dag onwijs last van krampen en ontdekte cervixslijm na het plassen.. Meteen geklust die dag en de dag erna. Sinds 19 september heb ik regelmatig heel veel buikpijn gehad en hele pijnlijke borsten. Mijn vragen: Kan je nog steeds van Ontpillen spreken NA de ovulatie? En onder welke categorie kan ik mijn klachten zetten? Is de lutale fase altijd pijnlijk? Is een ovulatietest wel betrouwbaar als je aan het ontpillen bent? Thanks alvast Groetjes MG
ik heb na mijn eisprong altijd kwaaltjes, pijnlijke borsten soms misselijk buikpijn. voor de rest kan ik je geen antwoord geven ik heb ook 15 jr de pil gebruikt.
Ik durf het natuurlijk niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt erop alsof je lichaam weer moet wennen aan het aannemen van je eigen cyclus (vandaar nog niet echt ongesteld) Het is handig je cylcus bij te houden en wanneer je je eisprong hebt gehad.. Ik geloof dat het ontpillen en de ovulatie los staan van elkaar, in die zin, dat je een eisprong kan hebben maar dat je cyclus nog niet regelmatig is (dat houdt volgens mij ontpillen in, dat je lichaam zelf weer een logica in de cyclus maakt..) Ik had tijdens mijn eisprong opeens 0,11 grd verhoging :S en dacht echt dat ik kapot ging.. En een ovulatietest is wel betrouwbaar als je aan het ontpillen bent.. Ik ben 5 aug gestopt na 16 jaar pil en zou volgens de test nu zwanger zijn.. dus zolang je eisprong & menstruatie maar een keer komt zit alles wel goed bij je.. Nou heb jij je menstruatie niet gehad, maar wel je eisprong.. misschien ben je wel MEGA vruchtbaar en ben je al zwanger En anders probeer gewoon af te wachten en een maandje te testen met ovu testen zodat je kan zien wanneer het plaats vind en noteer het voor jezelf zodat je een beeld ervan krijgt.. Verder heb ik ook geen tips, ben wat dat betreft ook een leek sorry Veel succes ermee!!
Thanks! Zit momenteel ook helemaal onder de uitslag.. overal rode bultjes.. Pff mn lichaam heeft het zwaar hahaha
Ik heb ook last van uitslag in m'n gezicht,verschrikkelijk!! Ook heb ik al 3wk lang last van menstruatieachtige krampjes.