hoi allemaal, ik ben er van de week achter gekomen dat ik zwanger ben, en ook de huisarts heeft het vrijdag bevestigd. nu heb ik steeds als ik naar de wc ga een vervelende pijn in mijn onderbuik... een gevoel van blaasontsteking zeg maar. is dat wel goed? ik ben vrij onzeker vooral omdat het de eerste keer is dat ik zwanger ben... ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vraag... het voelt erg raar allemaal liefs marijke
hey marijke! GEFELIIIIIIIIIIIII ! ik kan je niet helpen want ik heb helaas nog geen ervaring met zwanger zijn maar er zijn hier genoeg meiden die er wellicht iets zinnigs op weten te zeggen.. geniet van je zwangerschap! niet teveel zorgen maken hoor! klingel
hoi,gefeliciteerd hoor! Je kan ff checken of het niet ook echt een blaasontsteking is,maar ik had zelf ook de eerste 2,3 weken last van een soort druk op de onderbuik,vooral met het naar de wc gaan,dat ging vanzelf over.
het is best wel een vervelend gevoel en ben dan ook als de dood dat het misgaat. vooral omdat dit kindje zeer gewenst is. bedankt voor jullie reacties. maar toch hoop ik dat ik nog meer reacties tegemoet kan zien van de andere gebruiksters hier... liefs marijke
Gefeliciteerd! Ik ben er ook pas achter gekomen dat ik zwanger ben en dat drukkend gevoel in mijn onderbuik herken ik ook, heb jij ook dat als je het wilt inhouden dan dat je gelijk daarna door je blaas erge pijn krijgt in je onderbuik? Mijn man en ik zijn ook erg bang dat er wat mis gaat want wij willen dit kindje ook echt zo graag. Dus meid, alles wat jij hebt opgenoemd is voor mij erg herkenbaar Misschien is dit een geruststelling voor je.
Bij mij bleek het ook echt blaasontsteking te zijn al voelde dit anders als een normale blaasontsteking. Zou voor de zekerheid even je urine laten controleren. Oja nog gefeliciteerd!
hihi sorry maar voor mij is het een beetje een opluchting dat ik niet de enige ben met dit verschijnsel... als ik het ophoud heb ik er verder geen last van. alleen bij het plassen zelf... dan een pijnlijk gevoel... heel erg bedankt voor jullie reactie... hoop dat het verder goed blijft gaan! de rest heel veel succes met zwanger worden. en voor de gene die al zwanger zijn GEFELICITEERD! liefs marijke
Gefeliciteerd meid ALs ik heel eerlijk mag zijn, zou ik wel even je urine laten testen. Ik had nooit een blaasontsteking gehad maar had er nu 2 weken geleden wel één en had ook zo'n gevoel in m'n buik. Verder weinig klachten. Dus als je het zeker wilt weten even laten testen. Als het een verwaarloosde blaasontsteking wordt, ben je verder van huis! Liefs SAM
Gefeliciteerd! Ik heb ook hetzelfde. Vooral in de eerste twee weken inderdaad een soort druk bij het naar de wc gaan. Omdat ik ook weinig moest heb ik wat urine ingeleverd bij de huisarts, maar het was geen blaasontsteking. Ik denk dus dat het er gewoon bij hoort. Goed dat je de vraag stelt, want ik vroeg me ook al af of ik de enige was! Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Enjoy! hier inderdaad ook last van gehad, laten nakijken bij de HA maar was gelukkig niets aan het handje. Ik zou het even na laten kijken door de HA.
gefeliciteerd. Ik zou t zekere voor t onzekere nemen en gewoon je ochtendurine even langs de ha brengen. die zelfde dag weet je al of je blaasont. hebt of niet. Ik had het wel en heb helaas 5 ab kuren gehad hiervoor voordat t weg was.
de pijn in mijn buik is nu zo goed als verdwenen alleen heb ik een half uur geleden wit slijm verlore. kan iemand mij vertellen wat dat is en of dat iets is om mee naar de ha te gaan?
Nee hoor meid daarvoor hoef je niet naar de huisarts. Ik heb mn hele zwangerschap veel witverlies gehad. Dat hoort er ook bij. Alleen bij rood bloedverlies en daarbij krampen moet je aan de bel trekken. En dan nu: genieten!
PFFF wat brengt zwangerschap een hoop onzekerheden met zich mee zeg. het is heerlijk hoor begrijp me niet verkeerd. maar al die dingen die je niet kent en nooit eerder gehad hebt... is iedere keer toch wel schrikken...
Ja dat is best een nare bijkomstigheid...en dat blijft eigenlijk totdat je je kindje gezond en wel in je armen hebt. Maar je moet maar denken dat je er van buiten niks aan doen en stress is ook niet goed, dus vertrouwen hebben.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! De "pijn" waar je het over hebt heb ik ook gehad met mijn eerste zwangerschap. In het begin en precies hetzelfde na mijn bevalling. Is wel getest op blaasontsteking maar dat was beide keren niet het geval. Witte afscheiding heeft de een meer dan de anders. Is misschien vervelend voor jezelf maar het kan geen kwaad. Probeer te genieten! Groetjes, Dora
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Laat wel even voor de zekerheid je urine testen op een blaasontsteking. Wanneer je zwanger bent voelt een blaasontsteking anders aan dan normaal en het is niet goed voor je kindje wanneer je ermee door blijft lopen. Zeker omdat je pijn hebt bij of na het plassen zou ik het zekere voor het onzekere nemen.