Hey dames, had gister al een topic begonne dat ik het niet wist, Nu vandaag werd ik wakker, en ging naar de wc en had heel veel meer bloed, ik d8 nu is het echt een miskraam, het werd middag rond 12 uur, kreeg zulke vreselijke krampen,dat ik d8 dit is echt een miskraam ! Maar wat nu? Moet ik de huisarts bellen,want ik was nog neit bij de verloskundige geweest ... Of herstel alles vanzelf, Ik weet het niet
Meid je kunt het beste gewoon een afspraak maken bij een vk, daar kun je nu ook al een echo door laten doen heel veel sterkte meid. Meestal zijn ze ook nu mobiel te bereiken. Veel sterkte. xxx Joyce
Hoi Jent, je kunt idd gerust een willekeurige vk bellen bij jou in de buurt, zij zullen je verder helpen en vertellen wat je wel en of niet kunt verwachten, ze hebben idd een o6 nr wat je kunt bellen in dit soort situaties....gewoon doen hoor. Heel veel sterkte
Melissa inderdaad even je huisarts bellen deze onzekerheid is killing. Sterkte en hoop natuurlijk dat alles wel goed zal zijn. gr vruchtje
Hey dames, Die krampen in me buik hebben door gezet ,, dus een mk.. 30 januari,! IS echt niet leukkkkkk ! .. Gelukkig had ik hetn og niet aan ioedereen vertelt,want dan moest ik ook weer vertellen dat hetverkeerd is afgelopen... Hoe hebben jullie de mk verwerkt? gr
Heel veel sterkte melissa. Ik moet zeggen dat ik de eerste keer dat het fout ging verschrikkelijk vond zowel lichamelijk als geestelijk ben ook echt een tijdje thuis geweest om de mk te krijgen maar het kwam niet dus uiteindelijk ben ik gecurreteerd. Lichamelijk had ik veel klachten na de curretage daarvoor nergens last van had ook geen bloedverlies ik kwam erbij de echo achter dat het niet goed was. En de tweede keer had ik het voorgevoel dat het niet goed was en op de eerste echo was nog wat te zien en op de tweede echo had mijn lichaam alles opgenomen en was mijn baarmoeder al weer zuiver en daar heb ik minder moeite mee gehad. Maar het blijft de eerste paar maanden klote en nu voel ik me goed en ik denk er eerlijk gezegd nog heel weinig over na en dat komt misschien wel omdat we nu toch weer aan het proberen zijn en ik mijn hoop vestig op het idee dat ik toch weer een keer zwanger raak van wel een gezonde baby. O, ja en ik heb er veel over gepraat ook met degene die het niet wisten. Ik heb het toch verteld omdat er veel in de omgeving toch bezig waren en ik het fijn vond om begrip van hun te krijgen omdat zij er toch ook mee bezig waren. Dus veel over praten als het je oplucht. xxx Joyce Heel veel sterkte. Neem de tijd ervoor.
Hoi, Heb ook een mk gehad ben vrijdag gecuretteerd. Heb erg last van een gevoelige buik en alles. Maar ik ben het nu rustig aan het verwerken. Ik schrijf het van me af en doe ondertussen een thuiscursus waar ik me helemaal op stort ik zoek zoveel mogelijk afleiding en als het me te kwaad word ga ik schrijven en probeer ik mezelf erop te wijzen dat het een ongezond kindje zou zijn geworden. Ik hoop in de volgende rondes die rustig aan gaan komen dat het een gezondje kleintje word. HEel veel sterkteeee Dikke knuff
is echt k*t een mk !, Ik zoek ook zoveel afleiding ,maar ben toch afgeleid door de mk, omdat er is eigelijk geen seconde dat ik er niet aan denk. Maar denk dat het tijd nodig heeft, maar ik denk wel dat als ik weer zwanger word , dat ik echt heel onzeker zal zijn over die 12 of 16 weken, weet niet precies de grens, ik denk dat dat echt killing is !
heel veel sterkte meid! ps een magische grens is er ook helaas niet ja pas als je kindje veilig en gezond en wel in je armen ligt. maar ook moet je daar proberen niet te veel bij stil te staan hopelijk raak je snel weer zwanger, probeer dan ook een beetje te genieten ervan tis makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het meid dikke knuffel voor jou
Als je erover wil praten kan je me altijd een mailtje of wat dan ook sturen . Ik weet echt precies hoe je je voelt En als je zwanger ben en die onzekere weken komen er weer aan kan je ook op me rekenen. Groetjes
Hi, Ik weet precies (zoals vele van ons denk ik) hoe je voelt. Ik ben nu na 3 MK's in 2006 weer zwanger. En geloof me...nu ik bijna op de helft zit begin ik ietwat zekerder te worden van deze zwangerschap maar de onzekerheid blijft denk ik wel totdat ik mijn zoon in mijn armen heb. Sterkte! Liefs
Zo oke. Nou heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het tot de 40 weken goed gaat en daarna ook natuurlijk.
Hahaha nee wist ik niet. Ja denk ga niet me achternaam erop zetten dies best lang en dan ook zo'n lange voornaam gaat niet werken Groetjes
Hey dames, bdankt voor de reacties !, een beetje van je afschrijven heb je echt wel wat aan(( ookal d8 ik van nie. had het fout dus)) ! Voordat ik wasit dat ik zwanger was, had ik zoveel stress en die tijd ook, dat ik gewoon eigelijk de schuld daar aan geeft ! zoek eigelijk gewoon watom iets de schuld te geven, van wat er is gebeurd, omdat ik het niet kan plaatsen (woedend ervan! ).hoelang duurt het voor dat je lichaam weer helemaal herstelt?, Moet ik wachten tot ik weer ongesteld word? Met de dag,accepteer ik telkens een stukje meer van wat er van gebeurd is,dan ken ik het een plekje geven en door gaan...! gr
Heyhey, Ik ken dat. Dat deed ik ook. En soms betrap ik mezelf er nog wel is op dat ik een reden zoek dat het door mezelf fout is gegaan. Maar de kans op een mk is groter dan de meeste mensen denken. zo ie zo 1 op 10. Maar het is echt niet jou schuld deze keer hebben we pech gehad en de volgende keer hebben we gewoon dubbel geluk. gewoon hier je hart blijven luchten. Groetjes
Hey, gewoon erin blijven geloven, is moeilijk, maar toch doen ! IK had een vraagje, ik had de 30ste mk, vandaag geen bloed meer, maar ik heb seks gehad vandaag , dat kan toch geen kwaad?
Hoi, Ja is zeker moeilijk en ook veel geduld hebben. dat lukt ook niet altijd. Ik heb na heel veel zoeken op internet gevonden dat als je niet meer vloeit weer seks mag hebben. Mij werd alleen aangeraden om te wachten (of veilig te vrijen) tot de eerstkomende menstruatie dan is het makkelijker voor hun om te kijken hoe ver je zwanger ben als je eventueel weer zwanger ben. Groetjess