ochtendmisselijkheid vanaf de hoeveelste week?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamatoB, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Bij mij begon het met 6 week, maar niet alleen de ochtend, ben de hele dag door misselijk. Ik hoef niet over te geven gelukkig, maar vind het zo'n verrot gevoel die misselijkheid.

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hier vanaf de 4e week ongeveer en 't lijkt met de dag erger te worden, soms word ik 's nachts wakker van misselijkheid. Vanmorgen 3 pogingen gedaan om de deur uit te gaan, maar ben steeds weer naar binnen gerend omdat ik bang was dat ik moest spugen (wat ik gelukkig nog niet heb hoeven doen). Van kookgeurtjes ed word ik ook misselijk. Bij mij helpt het redelijk als ik met m'n kop uit het raam ga hangen voor frisse lucht en iets zoets eet!

3. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    bij mijn eerste vanaf 6 weken tot 17 weken en spugen deed ik bijna de hele dag vooral na het eten.
    Nu ook van af 6 weken precies en alleen de ochtend, heel soms ook voor het eten want ik moet echt steeds wat eten anders spuug ik wel meer met een lege maag. Het is gelukkig nu bij 12 weken wel over alleen soms komt het even een dagje terug, maar dat is prima vol te houden. Ik had het ook erger als ik van koud naar warm ging. Bijvoorbeeld van binnen naar buiten of als ik uit bad kwam was het ook altijd fout. Het blijft een raar gebeuren allemaal. Succes en het enige wat je kan doen is volhouden

4. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier al vanaf 2 weken voor mijn NOD. Dus eigenlijk nu 6 weken dag en nacht.
    Je hoort wel eens dat je dan wat kunt eten dat het dan beter wordt, maar dat is bij mij niet zo. Ik ben gewoon de hele dag door misselijk.
    Nog even.......ik hoop dat het met 12 weken voorbij is!

Deel Deze Pagina