3 maandjes oud en niet meer in de kinderwagenbak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wie kent dit probleem...
    ons mannetje is nu 3 maandjes, maar is vrijwel niet meer normaal te vervoeren in zn kinderwagenbak... meneer neemt geen genoegen meer met het kijken naar de wolken e.d., hij wil alles zien en overal bij zijn.
    als ik met hem aan het wandelen ben dan gaat de kinderwagen enorm tekeer door al zijn getrappel en slaan met zn armpjes, enorm krijsen, en (zelfs met slaapzak aan!) zich steeds omhoog wurmen door zn voetjes op het matrasje te zetten en dan af te zetten, net zo lang tot ie met zn hoofd tegen de bovenkant van de bak aan zit, en dan nog harder krijsen omdat ie niet verder kan...
    hij is inmiddels al ruim 58cm en het is dan ook maar een klein stukkie omhoog wurmen tot ie met zn hoofd tegen de bovenkant van de bak stoot.
    hij wil het liefst de hele dag rechtop gehouden worden om alles te kunnen zien, en een wipstoeltje vind ie wel beter dan liggen maar nogsteeds niet ideaal.
    gelukkig hebben we een wandelwagenzit die behoorlijk plat kan (mutsy 4rider), maar is dat wel verstandig....?

2. ja je kunt hem gewoon in de wandel inzet stoppen hoor. zolang het een harde rug heeft maakt het niet zo veel uit.
    quinton was ook rond die tijd te groot voor de bak.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    waarom n wandelwageninzet met harde rug? (nu heeft die van ons dat wel... maar ben ff nieuwsgierig waarom?)

4. ivm de rug van de kleine, het is niet goed als ze in de wagen hangen zeg maar net als bij sommige buggys, omdat hun ruggetje nog niet sterk is

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dit probleem had ik ook!
    heb dus ook de wandelwagenzit erop geklikt helemaal plat....
    maar soms doe ik hem wel ietjes omhoog voor eventjes.....
    het is niet anders ze past nu eenmaal niet meer in de bak en tja je moet wat he!?

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hoe doe jij dat met dit weer gipsy, de warme wintervoetenzak in gebruik? of heb jij een andere oplossing?
    k vind het soms best lastig om te bedenken hoe ik hem dan warm kan houden, de voetenzak lijkt me zo warm toe, maar hij heeft geen lekker warm jasje, dus ik blijf maar wat aanklooien hihi en dan zit je natuurlijk nog met die 5punts gordel dus kan hem ook niet zn slaapzakje aan doen.

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    een jasje kopen...?

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    gewoon lekker de voetenzak er op doen...wij hebben de zelfde wagen en zijn ook met 3 mnd overgestapt
    wij hebben standaard de onderkant van de voetenzak erin..lekker warmn het fleece beter dan het koude nylon en is het fris rits je zo het andere deel erop en dat doen wij meetsal tot halve wegen en dan terug slaan anders word het te heet voor Teun...
    en ook in het begin lekker plat en nu 1 stand omhoog...... het kijk klepje hebben wij nog niet veel open omdat de indrukken nu al veel voor hem zijn......
    en hij heeft een jas aan.......de riempjes van de armen niet te strak afstellen hij wil er toch nog niet uit....en dan kan je hem er in leggen dan zijn armpjes door de riempjes en dan de gesp tussen de benen vast.....anders kijk je ff op de site daar staat een foto van de eerste rit in de wagen bij diverse foto's

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb voor Jarissa een Lodger Bunker. Daar ligt ze heerlijk warm in. Als het echt koud is, doe ik de teddyvoering er bij in, met dit weer alleen de buitenkant. Er zitten uitsparingen in zodat gordels er door kunnen. Je kunt je baby thuis al in de Lodger doen, daarmee in het autostoeltje zetten en als je op de plaats van bestemming bent met Lodger en al van het autostoeltje in de wandelwagen. Ik ben er super tevreden over!

10. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    dat is wel een goed idee pendrag! tot welke leeftijd kun je de bunker gebruiken?

11. heb gewoon de voetenzak gebruikt, met een dekentje, aangezien als ik mijn voetenzak niet dubbelvouwde, hij er niet boven uit kwam haha, dus de rest met dekentje,

nu heb ik de voetenzak er uit, en doe ik als het waait een dekentje om hem heen

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Jalea: ik gebruik hem vanaf de geboorte van Jarissa. Volgens Lodger kan je hem gebruiken tot een jaar of 3. Volgens mij klopt dat wel.

Deel Deze Pagina