ochtendstijfheid en overal spierpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Aquavis, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Ik ben 28 weken zwanger en heb sinds een paar weken dat ik wakker word met overal spierpijn, vooral als ik langer in bed heb gelegen. Ben vaak erg moe en slaap dan 9 uur of soms nog langer achter elkaar. s'ochtends voelt het dan alsof ik de griep heb, zo's soort spierpijn en ik ben ook een beetje stijf. Na een kwartier gaat het dan al weer en s'avonds komt die spierpijn vaak weer terug. Ik googlede het en kwam uit op fibromyalgie, maar herkent iemand dit misschien ook van haar zwangerschap en is het een soort vreemde zwangerschapskwaal misschien? Ik kan niks vinden over zwangerschap en overal spierpijn.

2. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Oh ja, en ik heb trouwens ook regelmatig rugpijn en bekkenpijn, misschien heeft het er ook mee te maken.

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Lastig... Kan zijn dat je gewoon vocht vasthoud?
    Ik slaap 12-13 uut per dag en ben ook stijf altijd ook bekken en heup pijn na slapen. Ook pijn in vingers etc... Komt door vocht

Maar kan ook zijn bij jou dat je lichaam gewoon zich ontspant als je druk ben geweest overdag of als je voor zwanger was sterke spieren had en had veel gesport.

Ik denk is niet echt iets om zich zorgen te maken!

Deel Deze Pagina