Hallo. Ik heb een erg onregelmatige cyclus, tussen de 26 en de 39 dagen zit ik. Nu heb ik nog een aantal ovulatietesten over van kruidvat, kan ik daarna anderen gebruiken of is het beter om tijdens een cyclus van hetzelfde merk te gebruiken? Welk merk adviseren jullie, zit er veel verschil in?
Ik vond die van de kv echt helemaal niet fijn. Ik heb die van sensitest en zwanger en kids gebruikt, die vind ik beiden wel prettig, maar vind het altijd een gedoe omdat je ze moet bestellen etc. Momenteel gebruik ik die van action, die bevallen me prima, zijn duidelijk af te lezen vind ik.
Ik gebruik de dipstick van zwanger&kids. Je moet ze inderdaad bestellen, maar je hebt ze wel de volgende dag al in huis als je gewoon door de dag besteld. En ja het is handig om per cyclus in ieder geval, het bij een merk te houden want er zit verschil in
Ik gebruikte de ovutesten van z&k dipsticks.. Bevielen mij erg goed.. Denk wel dat je bij elke nieuwe cyclus dezelfde ovutesten moet gebruiken.. Krijg je een beter overzicht!
Ik gebruik die van de action , gisteren nog paar pakken gaan bijkopen. Heb er ook van zw&kids . Succes
Clearblue digital zijn de duidelijkste en duurste. Ik moet deze gebruiken van uz gent. Het zijn echt de beste. Wat je kan doen is goedkope testen en als die donkerder worden pas testen met die van cb.
Hier ook zwanger en kids,, eerst trekpleister maar die werden erg duur, nu zwanger en kids dipstick ideaal
Ik heb ze besteld, nu wachten tot ze binnenkomen. Aangezien mijn cyclus zeer onregelmatig is ga ik gewoon meteen beginnen zodra ik ze heb.