Beste tijd voor een pretecho?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wiebertje, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Wat is de beste tijd voor een pretecho? ik heb namelijk 9 sept een 20 weken echo en wil het daarna doen rond 23 weken is dat een goede tijd.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft dan kan ik bellen voor de afspraak.

Vond het trouwens wel erg duur bijna 100 euro:$ heb het er wel voor over hoor maar wat een geld zeg:(

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Tegen mij zeiden ze toen dat tussen de 24-26 weken een mooie tijd was. Ik heb dit ook gedaan en heb er hele mooie foto's aan overgehouden!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb met 24 weken een pretecho gehad (3d/4d), een volgende keer ga ik liever een paar weken later. Als je rond 26-27 weken gaat, heeft het kindje wat meer vet op de wangetjes, zie je wat meer qua uiterlijk en zijn je plaatjes dus ook mooier.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het met 23 weken laten doen, en dat was te vroeg. rond 26-27 weken is het mooist!

5. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Wij hebben een combipretpakket laten doen, dus een 2d en een 3d echo op 2 momenten, de vroege met 18 weken (2d) toen was het echt nog een mager friemeltje, ze heeft omdat we de combi hadden ook wat in 3D geprobeerd toen maar dat werd niet veel. Omdat het nog zo'n friemel was zei ze 'kom maar rond 28 weken terug, dan zit er wat meer spek op' zij deden die 2e zowiezo altijd pas na 25 weken.
    En met 28 weken de 3D en idd een lekker rond koppie met bolle wangetjes en het paste allemaal nog goed in beeld. (met 36 weken nog een snelle liggingsecho gehad en dan zie je echt niks meer zeg, alles zo groot!)

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Rond de 26-27 weken, heb ook met 22 weken gedaan maar 26-27 is veel mooier, zie album

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik had een echo met 27 weken, en die was echt supermooi!

We hadden er 1 foto tussen zitten waar hij super boos op keek, heel grappig!

8. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    lache hoor die foto's ik denk dat ik dan wacht tussen de 25 en 27 weken

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij hadden de pretecho laten maken met 25.5 weken.
    Dat is een mooi aantal weken om het te laten doen, en het verschil met de 20 weken echo is duidelijk te zien.
    Wij vonden het iig een super echo!

Deel Deze Pagina