hey meiden Even een vraagje ..... Ik lees hier veel over je nod dagen , maar wat is nou je nod als je onregelmatige cyclus hebt ? Ik heb zelf een onregelmatige cyclus en heb het gevoel dat ik zwanger ben , ik verloor vorig weekend 1 druppeltje bloed en wat oud bloed (niet veel ) nou zou dat een innestelingsbloeding kunnen zijn , verder ben ik sinds donderdag regelmatig misselijk vooral na het opstaan ........ als ik wil gaan testen moet ik dan uit gaan van mijn vorige cyclus ? die duurde nl 72 dagen ..... dat duurt nog wel even dus ...... L.sybje
ik kan niet meespreken over een lange cuclus want ik ben altijd rond de 29 dagen maar ik heb al wel gelezen van de andere meisjes hier dat je moet uitgaan van je gemiddelde cyclus.
hey Sybje, zou idd je gemiddelde cyclus nemen, maar bij zo'n lange cyclus is NOD heel moeilijk te bepalen hé. Ben je aan het tempen? Uiteindelijk hangt alles af van het moment dat je je eisprong hebt. Max 18 dagen later is je NOD. Groetjes Twins
@ twins mijn nod is idd moeilijk te bepalen waarschijnlijk heb ik vorige week donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad za geklust en dat weekend verloor ik ook wat bloed en wat oud bloed echt niet veel hoor maar dan zou ik minsten anderhalve week moeten wachten nu nog om eens te testen ..... Als ik van een gemiddelde cyclus uit ga zou ik zo na dag 45 /50 kunnen testen , ik zit nu op dag 51 , zou heel graag willen testen maar ben zo bang voor de teleurstelling ........ maar aan de andere kant als ik vorige weekend echt mijn eisprong heb gehad dan zou ik nu ongi moeten zijn en de komen er nog niet aan hoor ..... liefs sybje