17 weken zwanger en constante hoofdpijn.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pipa1982, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu 17 weken zwanger en heb al een aantal dagen een constante, kloppende hoofdpijn in de linkerkant van mijn hoofd.
    Zodra ik ook maar iets buk word het kloppen harder. Ik heb al paracetamols geslikt overdags en voor het slapen gaan maar de hoofdpijn blijft. Wel moet ik erbij zeggen dat ik ook een lichte verkoudheid heb.

Weet een van jullie toevallig waar die hoofdpijn vandaan kan komen en hoe ik ervan af kom.

Alvast bedankt.
    Pipa

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

wat vervelend dat je zo'n last hebt van hoofdpijn het kunnen verschillende dingen zijn. Het kan zijn door je verkoudheid, dat je last hebt van een holte-ontsteking. Daarnaast kan het zijn dat je een migraine-aanval hebt. Ook dan heb je vaak een kloppende hoofdpijn. Het kan ook zijn dat je bloeddruk verhoogd is en dat dit de hoofdpijn veroorzaakt. Tenslotte kan je ook veel last hebben van een hoofdpijn als je te weinig water drinkt. Indien de hoofdpijn blijft aanhouden zou ik je wel aanraden contact op te nemen met de verloskundige of de huisarts. Beterschap!

Groetjes Monique

3. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0
    Hoi Monique

Bedankt voor je reactie.
    Ik zal morgen idd maar even bellen naar de huisarts, het is erg vervelend om ermee te blijven lopen.
    Migraine denk ik niet want dan kun je ook geen licht en geluid hebben dacht ik en daar heb ik gelukkig geen last van.

Nogmaals bedankt
    Groetjes Pi[a

Deel Deze Pagina