zo ongelovelijk onrustig en boos aan de borst.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door zwangervan4e, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Onze dochter is ruim 4.5e maand en ze drinkt al een maand onrustig maar nu is het echt een ramp, ze laat na ieder slokje los, in het begin als de melk goed stroomd dan gaat redelijk maar daarna is het een ramp ze krijgt schreeuwd en huilt heel hard totdat ze. De andere borst krijgt en het zelfde riedeltje opnieuw dan weer naar de eerste borst en dan weer de andere masr de voedingen duren wel een uur zo, heeft iemand tips, in het donker helpt wel iets met rust zonder lawaai t help wel iets maar niet veel. Wanneer kan ik weer verbetering verwachten?

2. happymama

happymama Niet meer actief

hier precies hetzelfde overdag !! ook 4,5 mnd .
    wat ik nu doe is als ie begint te klooien de andere borst. als daar t tsr is geweest en weer begint te klooien weer de andere kant enz . dit heet wissel voeden en dat gaat best goed !

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Regeldagen of de 4-mnd dip? Als je niet denkt dat er iets anders (medisch) aan de hand is.

Je kindje heeft een groeispurt en heeft meer nodig, of het gaat ze dan niet snel genoeg ieg. Tips: vooral veel aanleggen, en idd wisselvoeden. Geef eraan toe. Las evt wat voedingsdagen in: samen lekker in bed (bloot) of op de bank, eet en drink zelf goed, neem je rust voorzover mogelijk natuurlijk, en vertrouw erop dat het weer goed komt.

Groeit ze wel goed en heeft voldoende plasluiers?

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik heb juist het idee dat niet. Wil regelen hen dit weeken vaker geprobeerd aan te leggen maar dan weigerd ze gewoon. Verder is ze erg vrolijk en mijn productie lijkt ook wel stabiel te blijven, ( kolf ook vaak nog even na) t kost alleen zo veel tijd ( en die tijd heb ik niet echt met 3 kinderen) t komt vast goed.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft dat ook gehad, heel erg: ik noemde dat brullen aan de borst. Overigens niet iedere voeding (denk ik me te herinneren). Heb toen gedacht aan spruw, kma, reflux, ed, maar dat bleek het allemaal niet te zijn. Het is vanzelf weer overgegaan en soms had ze ook weer een periode van brullen a/d borst.

T heeft het trouwens ook gehad, maar wel in veel mindere mate.

Met name bij M was het, denk ik, een kwestie van meer mamahonger dan echte honger, maar toch wel een klein beetje trek. Dus boos bij te veel melk ... daar heb ik het uiteindelijk maar op gegooid ...

Succes, zeker met 3 ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva heeft dit ook heel erg gehad. Ze heeft ook spruw gehad, maar bleef het houden toen de spruw weg was. Ik suste haar dan tussendoor met een speentje, heel dom, maar het enige dat hielp. Vanaf een maand of 6 ging het beter en kon ik écht genieten van het voeden. Tot die tijd deed ik dat vooral 's nachts, dan dronk ze namelijk altijd wel rustig.
    Ik denk dat het hier vooral heeft gelegen aan een erg sterke tsr. Ik liet het eerste altijd eruit lopen (spuiten), maar dat hielp niet erg.

7. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Mijn dochtertje heeft dat ook. Vooral zodra de melkstroom afneemt, en lang niet bij alle voedingen. Ik probeer dan de andere kant aan te leggen, en borstcompressie toe te passen. Dat helpt meestal wel een beetje. Maar ik houd het echt geen uur vol hoor. Dan is ze al veel te gefrustreerd.

Deel Deze Pagina