Haha ja idd en dan heb ik 'nog maar' 2 kinderen. Laat staan er als je er 14 hebt Trouwens, ik denk dat wel meer kinderen de dupe zijn van bekende ouders. Als ze zich misdragen, staat dat ook in de krant.
Furieuze Octomom ontkent uitlatingen - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
zou dat dan voor haar geen idiaal moment zijn om dan een schadeclaim in te dienen?? wegens smaad?? thja ik vind aan de ene kant wel heel zielige vrouw, maar aan de andere kant het is haar eigen keuze geweest... dus moet je er dan medelijde mee hebben ??? of wil ze gewoon graag aandacht hebben
Ik vind het ronduit schandalig.. Ik wordt er naar van. Die kinderen gaan hier vroeg of laat last van krijgen. Trouwens, ik heb gehoord dat ze er 12 teruggeplaatst hadden. Maar goed, het kan natuurlijk dat niet allen ingenesteld zijn. Gelukkig is de arts die het het gedaan zijn baan kwijt. Zes kinderen en er nog eentje willen.. oke. Maar zoveel... en in één keer? Ik wordt er naar van.... En over dat ze haar kinderen haat: dat zal vast een leuk nep interview geweest zijn. Al denk ik wel dat ze het niet allemaal op een rijtje heeft.
Ik denk dat je verhalen in dergelijke media nooit serieus moet nemen. Als iemand het persoonlijk op tv vertelt is het een ander verhaal. Maar geschreven media concurreren zo hard tegenwoordig. Kijk wat er net met die Britse tabloid gebeurd is. Dat er nog mensen in die business willen werken Wat betreft deze vrouw: dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt betekent niet direct dat je een slecht mens bent. Ik heb medelijden met haar dat ze niet anders kan dan media aandacht zoeken omdat ze anders niet kan rondkomen (dit zei ze zelf in een documentaire). Nee, het lijkt mij niet verstandig om zoveel embryo's te laten terugplaatsen. Maar of zij goed geïnformeerd is geweest omtrent de behandeling en wat er verder in haar hoofd omgaat kunnen wij niet weten. Ik vind het in zulke situaties (zo ver van jezelf af) niet aan mijzelf om daarover te oordelen.
Zielig of niet, ze heeft zelf toegestemd met de terugplaatsing van zoveel embryo's. Dus nee, ik heb geen medelijden met haar. De enigen met wie ik wel medelijden heb zijn haar kindjes. Het lijkt me verschrikkelijk voor hen om in zoveel belangstelling te staan, niet genoeg aandacht te krijgen van hun moeder, en om verzorgd te worden door talloze nanny's.
heb gister het intervieuw gezien met yolanthe en ze heeft er 12 laten terugplaatsen ze zorgt nu ook alleen voor haar kinderen want ze kon de hulp niet meer betalen ik heb geen medelijden met haar maar wel met de kinderen die krijgen nooit allemaal genoeg aandacht
Het interview blijkt inderdaad nep te zijn Maar nu las ik dus vanmiddag dit: Actrice Kristen Johnston woest op Octomom - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Eerste wat ik me dan afvraag: hoe kan iemand die continu roept geen geld te hebben en niet rond te kunnen komen, met 12 kinderen gaan vliegen en dan ook nog eens Business class?? Misschien is dit ook wel aangedikt, maar volgens mij zou ze niet eens een vliegticket kunnen betalen of wel? Moet zeggen dat ik haar reactie naar die actrice wel begrijp. Als iemand wat zou zeggen over mijn huilende kind, zou ik dat waarschijnlijk ook niet waarderen...