Sinds ik mama ben, kun je me opvegen met dit soort programma's. Bah wat akelig Mooie reactie van de presentator, even een traantje
Ik zag het verhaal in de tv-gids staan en ik heb het bewust niet gekeken. Dan slaap ik vannacht echt niet .
Pff heftig he! Ik wilde het eigenlijk niet kijken, maar toch benieuwd naar hun verhaal ben ik het toch gaan kijken. Toch nog 3 daagjes van hun Boaz kunnen genieten en Boaz eventjes van de liefde van zijn ouders kunnen genieten!
ik zat het te kijken, maar er zitten hier 3 mannen er doorheen te praten:x morgen maar uitzendinggemist...
Ja ik.... Altijd herkenbaar , heftig hoor ze moeten nog een lange weg gaan boas is pas 4 maanden geleden overleden ........ De pijn is zo rauw . Liefs Edith Mama van mees*
Oh, ik zit hier te huilen. Wat een prachtig sterk kereltje. Die oogjes. Dat kleine koppie. Ik vind dit echt heel erg, zo zielig. Gelukkig hebben papa, mama en Boas elkaar kunnen zien, ze hebben kennis met elkaar gemaakt. 3 dagen zelfs. Toch niet genoeg, bij lange na niet. Niemand hoort zijn kind te begraven... Owww. Ik ga maar even wat anders doen nu, want ik blijf huilen. Wat iemand anders hier net schreef heb ik ook, sinds ik moeder ben grijpen dit soort dingen me echt aan...
Oh uit eerdere reacties maak ik op dat er een kindje na de geboorte overlijd.. Dan ga ik maar niet kijken, dan loop ik de hele avond te huilen..
Ik wilde het ook niet zien maar ik las op tv.gids dat ze van te voren wisten dat hun kindje een erg grote hartafwijking zou hebben en dat er nauwelijks tot geen overlevingskansen waren. Maar toch kozen ze ervoor om de zwangerschap niet af te breken en ik was benieuwd naar hun verhaal. Het moederschap veranderd je wezenlijk, dat kun je je pas voorstellen als je zelf moeder wordt. En dat merk ik ook o.a. door dit soort verhalen die je diep in je hart raken!!
Ik vond het een prachtige aflevering, maar wat kan ik dit soort onderwerpen slecht hebben nu ik moeder ben. Wat een prachtig ventje hebben ze gekregen, zo verdrietig dat ze zo snel weer afscheid moesten nemen.
Ik heb gehuild! Vreselijk om mee te moeten maken. Maar wat een moedige beslissing om de zwangerschap niet af te breken zeg! Zo hebben ze toch nog 3 dagen van hun ventje kunnen genieten en onuitwisbare herinneringen kunnen maken samen.
pfff net uitzending gemist gekeken, wat een verdriet. Hield het zelf ook echt niet droog. Maar wat een mooi mannetje was het en wat knap hoe ze er mee om gaan!