Jong, nu op tv, ned. 3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sunshine1976, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ook aan het kijken?

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja ik pfff moeilijk

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ja hier ook! zo zielig!

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Sinds ik mama ben, kun je me opvegen met dit soort programma's. Bah wat akelig

Mooie reactie van de presentator, even een traantje

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zag het verhaal in de tv-gids staan en ik heb het bewust niet gekeken. Dan slaap ik vannacht echt niet :(.

6. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff heftig he! Ik wilde het eigenlijk niet kijken, maar toch benieuwd naar hun verhaal ben ik het toch gaan kijken.
    Toch nog 3 daagjes van hun Boaz kunnen genieten en Boaz eventjes van de liefde van zijn ouders kunnen genieten!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zat het te kijken, maar er zitten hier 3 mannen er doorheen te praten:x morgen maar uitzendinggemist...

8. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja ik.... Altijd herkenbaar , heftig hoor ze moeten nog een lange weg gaan boas is pas 4 maanden geleden overleden ........ De pijn is zo rauw .

Liefs Edith
    Mama van mees*

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oh, ik zit hier te huilen.

Wat een prachtig sterk kereltje. Die oogjes. Dat kleine koppie. Ik vind dit echt heel erg, zo zielig.

Gelukkig hebben papa, mama en Boas elkaar kunnen zien, ze hebben kennis met elkaar gemaakt. 3 dagen zelfs. Toch niet genoeg, bij lange na niet. Niemand hoort zijn kind te begraven...

Owww. Ik ga maar even wat anders doen nu, want ik blijf huilen. Wat iemand anders hier net schreef heb ik ook, sinds ik moeder ben grijpen dit soort dingen me echt aan...

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Waar gaat het over?

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh uit eerdere reacties maak ik op dat er een kindje na de geboorte overlijd.. Dan ga ik maar niet kijken, dan loop ik de hele avond te huilen.. :(

12. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ja precies...:(

13. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde het ook niet zien maar ik las op tv.gids dat ze van te voren wisten dat hun kindje een erg grote hartafwijking zou hebben en dat er nauwelijks tot geen overlevingskansen waren.
    Maar toch kozen ze ervoor om de zwangerschap niet af te breken en ik was benieuwd naar hun verhaal.

Het moederschap veranderd je wezenlijk, dat kun je je pas voorstellen als je zelf moeder wordt. En dat merk ik ook o.a. door dit soort verhalen die je diep in je hart raken!!

14. Ik vond t een heel mooie aflevering...

15. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik vond het een prachtige aflevering, maar wat kan ik dit soort onderwerpen slecht hebben nu ik moeder ben.

Wat een prachtig ventje hebben ze gekregen, zo verdrietig dat ze zo snel weer afscheid moesten nemen.

16. giraf

giraf Niet meer actief

Tranen met tuiten gehuild. Heb de aflevering ook niet af kunnen zien, vond het te heftig :)

17. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik heb gehuild! Vreselijk om mee te moeten maken.
    Maar wat een moedige beslissing om de zwangerschap niet af te breken zeg!
    Zo hebben ze toch nog 3 dagen van hun ventje kunnen genieten en onuitwisbare herinneringen kunnen maken samen.

18. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb ook gehuild, wat vreselijk :(
    wat mensen allemaal mee moeten maken, onbegrijpelijk.

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Mijn hemel...ik heb traaaaaanen met tuiten gehuild om dit lieve stel. Wat is het oneerlijk....

20. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    pfff net uitzending gemist gekeken, wat een verdriet. Hield het zelf ook echt niet droog. Maar wat een mooi mannetje was het en wat knap hoe ze er mee om gaan!

Deel Deze Pagina