Ik hoorde er al over op de radio en heb hem nu ook al twee keer op tv gezien. Ik heb het over de reclame waarin ze zeggen zo goed bezig te zijn om de calorieën naar beneden te brengen. Wat vinden jullie? Goede PR-Stunt of geloof je er geen barst van...
Nou ik weet niet wat ik er van moet denken. Volgens mij is het beide én een goede PR stunt.. En zit er weinig waarheid in
Goede pr stunt ja dat zeker. Minder caloriën goed is?? Nee want dan hebben ze toch bepaalde zoetstoffen erin gedaan die nog slechter zijn dan gewone suiker (bijv. aspartaam) Als het stevia is dan geen bezwaar
Sorry, maar doen alsof je het meest gezonde groentendrankje is gaat er bij mij niet in. Ik irriteer me kapot aan die reclame....
Ik geloof dat ik een 1,5?? Jaar geleden heb gelezen dat coca cola inderdaad stevia wil gaan gebruiken. Ze zagen de bui al hangen wat betreft apspartaam, denk ik
Het is misschien wel waar dat er minder calorieen in hun dranken zitten. Maar er zitten ook weer meer zoetstoffen in die niet goed voor je zijn. Dus ja.... Ik denk goede stunt.
Ok er zitten veel minder calorieen in maar dat maakt het niet perse gezonder. Ik drink ook light maar puur omdat ik dat lekkerder vind. maar wel met mate. water is gezonder. ennuh.. denk niet dat er MINDER! obesitas mensen zijn eerder meer!
Vind het echt zo'n koetsie koetsie reclame en een echte lokker voor mensen die zich niet verder verdiepen in zoetstoffen etc.
Ik heb nog niks gezien of gehoord PR of niet PR geen idee Is mijn PR nu ook gestippeld? Ja...grappig ( sorry moest even testen of PR ook gestippeld werd bij mij) PR PR PR PR
Nou, ik snap het wel...mensen worden steeds dikker en dikker en we eten allemaal te weinig En ze vertellen niks nieuws: met meer calorie inname dan je verbrand, wordt je dikker. Dat er geen calorie in light of zero zit, is toch waar? Dat is geen leugen. Dat er iets anders in zit wat niet "goed" is, vertellen ze idd niet. Maar dat hoeft ook niet. En verder een goede pr stunt. Snap nou weer niet dat er mensen zijn die hier zich weer druk om gaan maken
Waar is dat lekkere jong gebleven met z´n grasmaaier?! Deze reclame is goed om even snel te gaan plassen of een pot koffie te pakken. Bij dat lekkere jong bleef ik verkwijld bij de tv staan, dus die wat mij betreft veel meer impact.....
Hoe lang zou het duren voordat er berichten komen dat er ook iets mis is met stevia...? Geen idee hoor, maar als een product zo wordt opgehemeld (gehyped) komt er meestal daarna toch een keer een keerzijde in het nieuws. Als je minder calorieën in je drinken wilt, moet je water drinken, thee of koffie. Zonder suiker en melk. Hou cola gewoon als extraatje, dan word je er ook niet dik van. Maar ja, de marketingafdeling van CocaCola zal die boodschap hebben afgekeurd voor de nieuwe campagne.
Alsof je onbeperkt cola kan drinken ofzo.. Nee hoor als ik een glas cola neem pak ik gewoon de lekkere vette rode! En als ik op de calorieën wil letten dan pak ik wel een glas water.
Nou ik bedoel eigenlijk dat ik heel vaak om me heen hoor: Tja, ik ben wat steviger, of dik, maar dat komt echt niet omdat ik te veel eet, eerder te weinig En dan liters coca cola wegtikken