octomom t ware verhaal vanavond op sbs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door happymama, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

maar daar kan ik dus geen antwoord op geven omdat ik nooit in die situatie zal komen...:D (sorry)
    maar ik vind ook: ieder zijn mening toch :D

2. Sheila82

oh, de smileys moesten gewone lachende smileys zijn, nouja, dat kan ook,haha

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar als je je niet in haar kan verplaatsen dan vind ik ook eerlijk gezegd niet dat je er over kan oordelen ;)

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb het ook gezien en vind het ontzettend knap hoe zij dat allemaal regeld! en tja ze heeft nou eenmaal veel geld nodig om haar kinderen groot te kunnen brengen en personeel in te kunnen huren zodat haar kinderen niets tekort komen.. vind dat er een aardige structuur inzit en dat zij echt haar best doet, en een ijzeren geduld heeft! ik zou compleet gek worden van de hele dag gejoel en gejank om me heen hoor!

als ik in die situatie zou zitten dan zou ik ook op die manier mn geld proberen te verdienen voor het welzijn van mijn kinderen... beter dat dan ze kwijtraken!!!

5. Sheila82

Dat geldt dan ook voor jou, ook al zeg je positieve dingen...je weet nooit hoe ze echt is...(in ieder geval wel beetje een media poppetje)
    Ik vind het gewoon raar en eigenlijk egoistisch van haar om die keuze gemaakt te hebben, ook al is het ook een grote fout van die dokter..ze had die keuze gewoon niet moeten maken om nog meer kinderen te willen in haar eentje, maar einde discussie voor mij,haha :)

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ze wilde er niet méér ... ze wilde er nog maar 1 (hooguit 2; om van haar ingevroren embryo's 'af te zijn' ) ! Net als alle andere keren heeft ze 6 embyo's terug laten plaatsen in de veronderstelling dat ze er weer gewoon 1 (of 2 ;)) zou krijgen!
    De embryo's ontwikkelden zich allemaal (waarvan er twee zelfs splitsten) en een selectieve reductie was geen optie voor haar ..

7. chantal1984

Laat maar want je blijft geen antwoord geven op mijn vraag en je snapt niet wat ik bedoel .. geeft niets ;)

8. Sheila82

dat heb ik al gezegd waarom niet Chantal...maar ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben, dus ben niet boos ofzo hoor :D

9. adi

adi Niet meer actief

Zij was een jonge, werkloze, alleenstaande moeder die met haar 6 kinderen bij haar ouders woonde. Die 6 kinderen kwamen niet uit een relatie voort, maar zijn allemaal via IVF verwekt. Haar ouders voedden haar kinderen op en draaiden voor alle kosten op, zij was er zelf amper.

Omdat ze 'kinderen zo leuk vindt' bleef ze risicovolle IVF-behandelingen uitvoeren, uitmondend in een 8ling. Godzijdank zijn alle kindjes gezond en wel geboren en doen het prima.

Over het grootbrengen van kinderen maakte zij zich nooit zorgen, dat is inmiddels wereldnieuws. Ze vond het vanzelfsprekend dat de overheid haar zou financieren, ze had immers een uniek wonder op de wereld gezet (dit zijn haar eigen woorden, heeft ze op tv gezegd na de bevalling!!!).

hhmm... veel moeders moeten hier een voorbeeld aan nemen?

10. Sheila82

Ja maar als ze een beetje nadenkt......6 terugplaatsingen is erg veel...en ja, die dokter zat ook fout maar zij ook....
    maar ook omdat ze al een aantal kinderen had, en e keus maakt er nog meer te willen in haar eentje vind ik wel zielig voor de kids, zelfs 1 kindje of 2 kindjes erbij was zwaar geweest...
    maar thanx ook voor je reactie.

11. Sheila82

ik sluit me hier helemaal bij aan, goed verwoord Adi

12. Leliana

Leliana Niet meer actief

6 terug plaatsingen is inderdaad té veel! Onverantwoord als je het aan mij vraagt .. de fout ligt zowel bij Nadya als bij de arts!! Maar ja.. het is en blijft Amerika he... gebeuren toch altijd wel de meest vreemde dingen op dat gebied!

Ik moet ook toegeven dat ik het ontzettend triest vind voor de oudere kids! Je kon duidelijk zien dat zij het er niet mee eens waren .. Dat jongetje had grote gedragsproblemen en volgens mij zei haar dochter ook dat ze het liefst enigst kind had willen blijven!
    En met zoveel kids in huis heeft mama waarschijnlijk geen tijd om even te gaan zitten om met ze te 'praten' :(
    Ik vind dat echt heel verdrietig!

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik vind het zielig voor die kinderen..

Verder houd k wijs mijn mond :D

14. Leliana

Leliana Niet meer actief

15. Sheila82

ja, vind dat je daar helemaal gelijk in hebt wat je zegt, ik vind het dus ook zielig...
    mijn meiden liggen nu te slapen dus heb tijd, maar anders ga ik leuke dingen met ze doen en niet steeds achter de pc, vind dat zo belanrgijk genoeg aandacht geven

16. chantal1984

ACh jah iedereen met weinig kids zijn natuurlijk zooo perfect :D

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Dat is onzin..

Maar in je 1tje 14 kids?

Kom op das ongezond!

en niet eens voor haar maar wel voor die kinderen

18. chantal1984

Tuurlijk is het niet goed wat ze doet en ze had het ook nooit moeten doen maar de situatie is nu eenmaal zo .. En in die situatie doet ze het toch goed .. ik zou allang gillend weg zijn gerend ;)

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mee eens!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Nja k vind van niet..

Zij is media geil...

En die kids zijn daar de dupe van.. Ze zijn nog net niet geboren met een camera op hun kop..

En zij voed die kids niet op hoor.. Dat doen de Nanny's een stuk of 3/4.. Dus zij hoeft niet gillend gek te worden want ze is er haast nooit voor die kinderen

Deel Deze Pagina