een aap als baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door fleur24, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Heeft iemand ooit de docu een aap als baby gezien? Heb net een stukje gekeken bij programma gemist op sbs.. Wat een schande!! Die apenfokkers die zouden straf moeten krijgen. Echt zielig hoe de apen daar zitten. Ook dat ze de kindjes van die apenmoeder afpakken........ Die apen zijn zo slim, gevoellig en emotioneel dat zou toch niet moeten kunnen? Een aap hoort toch niet in een mensen omgeving met kleren aan en lippenstift op?! Echt belachelijk!!
    Dat wou ik even kwijt.
    Groetjes

2. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Ik ben het helemaal met je eens.
    Ik heb de docu zelf niet gezien. Ik kan er zelf niet zo goed tegen om naar dierenleed te kijken maar wat ik zo lees moet dit echt niet kunnen.

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb hem na 10 min ook uitgezet kon het niet meer aanzien. Echt heel erg...

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb het gisteren gezien op belgie 1... die kapucijnaapjes... zo zielig.. een paar dagen oud en dan al weg bij je moeder om vervolgens naar een gezin te gaan waar je hoektanden worden getrokken en de aap wordt gecastreerd zodat ze niet bijten en rustig blijven... zo zielig... dieren horen niet in huis... het zijn wilde dieren geen huisdieren... een trauma voor het leven... en maar zeggen... kijk hij lacht naar me terwijl het een afwijzing is... hoe zielig kan je zijn zeg...

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja heb de docu ook gezien. Echt heel zielig, gaat me echt aan het hart. Maar ik kan het al slecht hebben als mensen hun hond een regenjas aantrekken, laat staan opmaken en in een kinderwagen stoppen..

6. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Heb het ook gezien en vind het vreselijk en zo zielig gaan ze daarna ook met het jong bij de moeder kijken zo zielig de moeder helemaal aan het zoeken etc.

Vind zelf dat dit niet moet kunnen

7. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik snap niet dat sbs zulke programma's uitzend. Als omroep zou je daar helemaal niet achter moeten staan. Maar zolang de zenders het blijven uitzenden verdienen die mensen er ook geld mee.

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dat was idd erg zielig. Vooral toebn die fokker ook nog zei 'kijk nog maar even goed naar je echte mama want die zal je nooit meer zien" met een lach op haar gezicht!! We zullen haar der kinderen eens afnemen kijken wat ze daar van vind denk ik dan.
    En idd een hond in kleren vind ik ook erg zielig, zo'n vacht is al dik genoeg..
    Ook is het idd erg belachelijk dat sbs dat gewoon uitzend..

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ook ik heb het gezien...

Echt sneu voor sommige mensen dat ze geen kindje kunnen krijgen (was er zelf ook bang voor, of het ooit wel zou gaan lukken) maar om daarom maar een aapje te nemen...
    verschrikkelijk!

En dan die kleertjes, ik kan me daar zo kwaad om maken he!

Heb hem ook niet helemaal afgekeken, walgelijk!

10. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

heb het ook gezien. Verschrikkelijk. Echt ziek. En dat ene aapje kreeg volgens mij ook verder zorg als zijn " ouders" er niet meer zijn. alles stond vast gesteld bij de notaris..

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

sommige honden hebben wel echt een jasje nodig in de winter als het koud is..
    chihuahua's,
    yorkshire terriers,
    pinchers,
    zelfs een Dobermann nog..

het gaat ook niet alleen om de vacht, maar ook om het vet dat opgeslagen is rondom de spieren enzo.. als een hond minimale vetopslag heeft, kan hij zichzelf niet goed genoeg warm houden in echte kou..

en dan is een jasje niet zielig, maar gewoon noodzakelijk

Deel Deze Pagina