Ja daar zit iedereen nu bij mij ook al om te zeuren. Wel bevallen na de wedstrijd he! En noem hem dan maar Wesley ( en als het een meid wordt Yolanthe zeker, )
Och die namen komen wel goed. Wat dacht je dan van Robbine, Giovanna of Ashley (klinkt als..) voor een meid?
We zullen het zien zondag of de octopus gelijk heeft ja of nee! Hoe dan ook, dan gaan ze met een 2e plaats naar huis! Dat is ook al een hele prestatie op zich!
vergeet paul geloof in de parkiet: Parkiet ziet Nederland als wereldkampioen - Telegraaf.nl - Nieuws, Sport, Financiën en Showbizz [AchterOranje]
Ìk heb onze hond ook laten voorspellen. Nederland wint. Foto volgt nog. Hij is vrij nieuw in het voorspellen maar toch denk ik dat hij heel goed aanvoelt wie er kampioen wordt.
Helemaal mee eens meid!! Maar wat een ontlading zou het zijn als ze toch zouden winnen zondag! Ik zou het van Marwijk echt gunnen want wat heeft ie onze jongens ver gebracht zeg! Super!!
Van Marwijk wordt dus ook echt wel geeerd in Limburg. Hij heeft het team tot goede prestaties aangezet... *hoopt dat Nl gaat winnen maar ben er bang voor*
Ik geloof je hond Eens moet de eerste keer zijn.. en als hij het goed heeft, heeft ie 100% van zn voorspellingen goed, das meer dan Paul op het ek