Paul bleef wel een beetje stil liggen.. Hij schaamt zich voor zn foute keus. Alstie gelijkt heeft... zoek ik m op.
@diaantje.. Ok! zal ik even een lijst maken met degene wie meegaan? offtopic: Jou dochter heeft een mooie naam. Meagan
Bummer!! Maar hij kan ook eens een slechte dag hebben he, net als de spanjolen zondag? Zo niet, doe ik ook mee!! Niet voetballend natuurlijk, maar om paultje te bashen:x
Ik moet het eerst zien. Ik geloof in Nederland. (roept dat heel hard--> en neemt het waarschijnlijk zondag weer terug)
Uuuh maar dat dier heeft toch altijd een kans van 50 % dat ie het goed heeft? + een paar keer toeval, dus dan kom je al snel aan 80 %.... Op de andere 20% had ie een slechte dag... Zijn er mensen die hier echt in geloven?? Nee vast niet, toch?
Laten we hopen dat de jongens zich niet laten bij invloeden door zo iets!! En ze er gewoon voor gaan.
ben benieuwd of de waarzeggers in Afrika wel gelijk krijgen. die zeggen nl dat Nederland kampioen wordt. Er was aan het begin van het WK een vrouw die zei dat Nederland kampioen wordt.
nee joh..tuurlijk niet.... Maareh..ik ga even eten..........jullie zijn welkom voor een happie...op het menu staat..