dit staat er nu bij vermeld: Een belletje naar Sea Life deed uitkomen dat de foto bewerkt is, maar dat octopus Paul morgen zijn voorspelling gaat doen rond de WK-finale. Hopelijk kiest Paul dan weer de Nederlandse mossel als eerst.
hm ben ik nu zo dom wat deed die octopus dan?? zat er geluid bij ?? ik hoor namelijk niks als er iets gezegt word erbij..
Nou die octopus zegt ook niet zoveel hoor Er zijn twee bakjes, een met duitse en een met spaanse vlag en hij pakte iets uit die met de spaanse vlag.
K moest er toch wat nuttigs mee doen hé Maar ik zie dat ik alweer een nieuwe portie moet halen.. Nu voorspeld de octopus Nederland kampioen.. Nou jah, als ze dan écht écht kampioen zijn.. Dan geloof ik er misschien in
Dat is een hoax van de Telegraaf. Volgens Sea Life Oberhausen doet de octopus pas vrijdagmiddag een voorspelling.
Heb niet alles gelezen dus excuus als het al gezegd is; Mijn stiefmams is duits en ze vertelde gisteravond dat die octopus tot nu toe alle wedstrijden van duitsland goed voorspeld had. Nu hoop ik dus maar dat hij de wedstrijd Ned - Spa ook goed voorspeld en dan natuurlijk in het voordeel van Ned! (A)
Dat ding had het 4 jaar terug tijdens de wedstrijd spanje duitsland niet goed! Toen koos hij duitsland en toen won Spanje
Ja juist, ik heb ook net op de radio gehoord dat de octopus pas morgen een voorspelling over de finale gaat doen.