Zojuist was vanavond op rtl editie dat ze een Nederlandse vrouwlijke octopus (van sealife) een voorspelling lieten doen voor zondagavond. Die verzorgster deed in iedere potje een mossel in, en wat koos de octopus........juistem; Nederlandse potje. Als we die octopus moeten geloven, dan wordt Nederland wereld kampioen!!! Dusssssss........we zullen maar weer zien zondag en afwachten .
Om 11 uur gaat octo de voorspelling doen!!! Trouwens, op rtlnieuws vanmorgen werd door een afrikaanse voorspeller nederland met 2-0 voorspeld en die had het tegen brazilie ook goed als ik het me goed herinner...
heb het ook gezien vanmorgen.. al hoop ik niet dat we met zn allen nu gaan denken : ooh het is voorspeld, dus we zijn binnen we moeten nog wel even voetballen haha
Haha ik ook! Eigenlijk geloof ik niet echt in zulke dingen, maar met deze uitslagen, wil ik niks liever!
Ik wacht ook met spanning op de octopus! Hij heeft alle uitslagen tot nu toe goed voorspeld, dus ik ben stiekem toch wel een beetje geneigd om hem te geloven...
Ik hbe net gekeken op rtl7, dar zendn ze het dus uit zodra er wat bekent is, maar het kan dus uren gaan duren
hahah..geweldig!!..ook wij zijn eigenlijk totaal niet bijgelovig..maar we knijpen m stiekem toch best een beetje voor de uitslag van de inktvis...
normaal gesproken heb ik er ook niks mee, maar het is wel erg frappant dat hij het tot nu toe goed had