Odido

Discussie in 'De lounge' gestart door me1989, 29 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Niks werkt (nog). Uiteraard hebben we contact gehad met de klantenservice en die sturen 2 nieuwe mediaboxen. De 1e die op zolder staat gaat helemaal niet aan en de andere (beneden) verbind niet met de bijbehorende afstandbediening. Op de tussenverdieping hebben we nog een wit apparaatje, een internetversterker geloof ik.

Het lijkt me sterk dat ze allebei stuk zijn, aangezien ze nieuw in doos geleverd werden. De monteur had die dingen niet eens mee, omdat ze er vanuit gingen dat het niet nodig zou zijn. Dus ze zijn na geleverd en nu krijgen we het niet aan/niet aangesloten.

Een collega van me vertelde dat haar kinderen ook overgestapt waren, maar ook alleen maar problemen ervaarde en nu weer bij Ziggo zitten.

Wat is jullie ervaring met odido? De korting was super leuk, maar het moet wel werken natuurlijk.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zit met Thuis al 2 jaar bij Odido (mobiel al veeeeel langer) en tot op heden absoluut geen issues gehad.

We komen juist van Ziggo af die veeeel duurder waren.

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben super te spreken over odido, voorheen t-mobile. Zo wel mobiel als thuis heb ik echt al jaren. Was juist niet te spreken over ziggo, slechte klantenservice en bereik viel ook vaak weg.

4. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Zit al heel lang bij T-Mobile en nooit gedacht aan overstappen totdat het Odido werd. Heb wifi en 2 mobiele abonnementen van ze.
    Hun bereik is wel erg achteruit gegaan sinds ze Odido zijn geworden. Dit was al een tijdje zo, maar gelukkig hebben ze het geprobeerd goed te maken door extra GB's aan internet per maand te geven. Het bereik is ietsjes beter geworden geloof ik, aangezien ze wel eraan werken. Maar weet het niet zeker. Heb er in ieder geval niet zo veel last meer van.

Vorig jaar overgestapt op glasvezel. Mijn modem moest hiervoor in de meterkast aangesloten worden, waardoor ik geen internetkabels meer kon aansluiten eraan. Heb toen gebeld voor een wifi versterker en dit zou zo snel mogelijk opgestuurd worden. Uiteindelijk een oud model ontvangen EN de medewerker had niet verteld dat het ging om een abonnement. Ze gebruiken geen wifi versterkers meer, maar wifi-punten. Hier betaal je 2,50 voor per maand.
    Niet veel, maar goed, dit hoor je wel te vermelden voor dat je dit naar mij toestuurt.
    Geklaagd hierover en aangegeven dat ik wel de nieuwste model wil hebben. Medewerker vertelde mij dat het oude model inderdaad niet goed werkte en er vaker storingen waren.
    Ze hebben toen een nieuwe model opgestuurd. Ik had aangegeven dat ik de oude model op zou sturen als ik het nieuwe model binnen zou hebben. Maar...
    DHL heeft dit nooit geleverd aan mij! Stomme bezorger had zijn eigen handtekening gezet en mijn pakketje ergens anders bezorgd.
    Uiteraard een melding van gemaakt, maar in het systeem bleef toch staan dat ik het nieuwe model had. Ik heb het oude model niet teruggestuurd en gewacht tot ze een vervangende op zouden sturen.
    Een wifi-punt is het eerste maand gratis om te testen en hier heb ik nooit gebruik van kunnen maken omdat ik het nieuwe model niet had. Heb ook telefonisch doorgegeven dat ik pas wil dat deze gratis maand in gaat als ik het nieuwe model heb. En dit was akkoord.
    Aangezien het zo lang duurde, zijn ze toch begonnen geld af te schrijven per maand. (oneerlijk)
    Vaker klachten ingediend en ik had toen besloten dat ik de wifi-punt helemaal niet meer hoef. Afgelopen april was ik het zat en heb ik gezegd dat ik het wil annuleren. 1 medewerker had toen EEN NIEUWE AANVRAAG ingediend en daarna gecanceld. Weet niet precies waar ze mee bezig was. Waarschijnlijk verkeerd ingedrukt? Maar hierdoor dacht het systeem dat ik het nieuwe model in huis had en ik dus terug op moest sturen omdat de aanvraag gecanceld was.
    Ik kreeg na een paar weken mailtjes dat ik een boete zou krijgen van ongeveer 90 euro als ik het niet terug op zou sturen.
    Uiteraard weer contact opgenomen en een domme medewerker aan de lijn gehad die zei dat ik beter de boete even kan betalen en dan betalen zij het terug. Ja daaag.
    Heb toen opgehangen en opnieuw gebeld en lopen schreeuwen en klagen tegen een andere medewerker. Deze heeft wat aangepast in het systeem waardoor het nu inmiddels op is gelost.

Oh en in april had ik al mijn geld teruggeëist van alle maanden dat ik zomaar betaalde voor deze wifi-punt. Dit hebben ze wel netjes terug gestort.
    Hoe dan ook, het hele gedoe heeft wel 8 maanden gekost ofzo.

Als ik eerlijk moet zijn, stap ik liever over naar een andere provider vanwege dit gedoe. Maar van de andere kant vind ik het gewoon goedkoop haha. Andere providers vind ik erg duur.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Hier al jaren kpn, nooit problemen
    Vorig jaar gebeld omdat we al jaren stille klanten waren. Kregen wat korting en 2 nieuwe tv kastjes opgestuurd

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Hier werkt odido prima. Nooit problemen gehad en monteur heeft alles aangesloten. Dat was gratis inbegrepen.

7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik ben van kpn naar odido gegaan.
    Bij kpn viel het internet steeds weg. Klanten service gebeld. Moest van alles proberen met hun aan de lijn. Na een uur deed die het nog niet. Zou 3 dagen later monteur komen gratis. Volgende dag. Deed opeens het internet het weer, dus monteur afgebeld. 3 dagen later viel het internet weer constant uit. Wouden ze weer van alles testen. Had ik geen zin in en zei, kijk in je gegevens dat is al gedaan, stuur die monteur maar. Zegt ze ja dat is goed maar dan moet je wel betalen voor de monteur. Toen maar overgestapt naar odido. En geen problemen sindsdien

8. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik heb inmiddels een lamme hand van de afstandsbediening op het zwarte 'kastje' richten, maar kom niet verder dan 'zoeken':mad:.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina