Ik wil voor m'n ventje teenslippers kopen, het liefst met zo'n bandje achter de hiel... wie weet waar ze leuke hebben?
Wat voor maat heeftie? Anders zou je bij Scapino of Piet Kerkhof moeten kijken... daar vind ik meestal wel leuke schoentjes voor de kids. Of bij H&M haal ik ze ook wel eens (maar meer omdat ik ze daar soms zo leuk vind dan dat ik de kwaliteit super vind. Want dat valt bij H&M bij de schoentjes redelijk vaak tegen)
Ik zou wel proberen of ie ze wil, ik heb met mijn zoontje teenslippers gepast maar hij ging gelijk piepen en heel hard met zijn teentjes wiebelen. Hier dus maar sandalen.
Owww die havaiana's zijn gaaf! Weet iemand hoe ze vallen qua maat? Toevallig zag ik vanmiddag een mannetje ermee in een buggy zitten...
ik heb vandaag de crocs teenslippertjes gekocht voor mijn dochtertje. Crocs ze hebben ook voor jongens
dat arme schaap! ik heb het bij fynn nog maar niet geprobeerd haha denk dat hij ze nog geen 2 min aan houd jij wel
Blitzkickers Ik heb deze slippers van Clic voor mijn zoontje, loopt hij super goed op! Vorig jaar had hij deze ook al. Havaianas heeft hij ook gehad maar die zijn niet zo stevig hoor en dat hielbandje zakt snel af. Maar ze zijn wel stoer en ga ze wel weer kopen hoor
Ik heb er een paar bij H&M gekocht met zo'n bandje waren nog wel wat aan de grote kant, en als ie niet tegen die teenslippers kan heb je bij van Haren ook Adidas sandaaltjes dacht dat ze 20 euro waren.