Ik ken ook mensen die Albert heten, of Dirk. Of Bart, die van de bakker. Niemand die daar over valt toch? @Irisje24 ik vind het een prachtige naam
Dus tja wat? On topic, hier stond de naam absoluut op nr 1 voor een jongen. Toen kregen we een dochter
Ik vind het een mooie naam, als moest ik ook wel even aan een hond denken. Maar denk dat het niet gek is bij een naam die uit de mythologie komt, dat veel mensen er ook andere associaties mee hebben, omdat dat soort namen ook vaak voor andere dingen worden gekozen.
Ik moet meteen aan die groente/fruitpakketten denken, buiten dat vind ik het gewoon niet zo'n mooie naam.
Sorry, maar ik vind het ook een hondennaam. En daarnaast...als het voor jullie 'de naam' is, zou ik het absoluut gewoon doen!
Ik hou er ook niet van, ken hem idd van de Noorse god (bij ons beter bekent als Wodan. Ik zou het wel een mooie naam voor een hond vinden Ik vind het te hard klinken ofzo
Dit was ook mijn eerste gedachte, daarna dacht ik: oh nee, die heet Odie. Vind hem ook middelmatig, niet lelijk, maar....mwaaaaah
Hmm voor mij komt het een beetje overeen met je kind Jezus noemen omdat Odin een god is. Maar op zich is het een mooie naam, alleen zelf zou ik het niet doen. In principe maakt het niets uit,ik ben toch niet gelovig en jij denk ik ook niet haha.
Ja heel leuk. Lijkt qua klank op de naam van mijn zoontje (Otis) dus ik kan hem alleen maar leuk vinden
Ik moet gelijk aan een paard denken, maar goed zo heeft iedereen wel associaties door mensen/dieren/dingen in hun omgeving Vind het op zich wel een leuke naam!
Ik moest gelijk bij het lezen van de naam aan. Een "Griekse god" denken. Ik zou m zelf dan ook niet kiezen maar als jij hem mooi vind why not.
Ja klopt dat las ik al aan de reacties voor ik mijn reactie plaatste alleen ik moest dus gelijk denken aan griekse god.