Ik vind 3 keer een O echt geweldig! Odin vind ik een hele mooie naam, als er niets beters langskomt, zou ik daar voor kiezen. Verder vind ik Otto heel gaaf. Of Otile? Ik zat ook nog aan Dion te denken. Zelfde letters als Odin en vind 'm wel lekker bekken naast je andere 2.
Vind het op zich wel passen, maar de naam zelf niet zo mooi. Namen van goden voor kinderen vind ik een beetje te. Een andere O naam vind ik dan wel mooi. Misschien nog Odilon Odran Ogden Oisín Oivind
Hmm ik ken de namen van je oudste 2 niet. Odin wel een leuke naam maar of ik 3 x o zou doen weet ik niet. ( misschien afhankelijk van de andere o’s
Ik vind een derde O leuk en Odin is een mooie naam. Het belangrijkste is natuurlijk dat je het een leuke naam vindt, zou niet voor een minder leuke naam gaan, om het maar een O te laten zijn.
Vind Odin echt een super leuke naam! Ken de namen van je andere jongens niet (ben wel benieuwd!) Maar misschien is Otis nog een optie? Vind ik ook een hele leuke naam!
3 O's niet storend. Ik heb 3 dochters. N. L & L Niet bewust maar dit was na 2 meiden de enige meiden naam die wij samen wel leuk vonden . Mijn oudste vind het soms stom dat zij een afwijkende letter heeft. Mijn man en ik hebben ook nog eens dezelfde begin letter (geen L hoor) Nu hebben wij dus een hondje en zijn naam begint met de N. Iedereen weer tevreden. Dus gewoon doen. Odin een prima naam!
Odol mondwater, of die andere afkorting o.d.o.l.? PS: je zou haast gaan denken dat die eerste Odol speciaal gemaakt is vanwege die tweede Odol
Los van het feit dat ik Odin gewoon een super toffe naam vindt, vind ik het ook erg leuk erbij passen! Ik zou in jouw geval juist voor een O naam gaan. Anders valt baby 3 zo net buiten de (O) boot Dus ik heb op Ja gestemd
@Nina Sanders Miro was de naam die laatst in m'n hoofd popte, maar die ik helaas al gauw weer kwijt was. Gelukkig popte ie nu opnieuw in m'n hoofd. Ik meen dat het ook een slavische naam is net als die van je nu nog jongste. En door de o en de i erin past ie prima bij de namen van de andere kids, zonder dat de klinkers opnieuw in dezelfde volgorde staan. Edit: Google zegt me dat Miro zowel een Finse als een Spaanse naam van oorsprong is Tevens is het een plant en de achternaam van een kunstenaar. En in het Fins betekent het 'vrede'.
Ennn nu kan ik die naam ook niet meer loszien van de odol haha Ik heb dat ook met Floris, nadat 1 cabaretier ooit zei Floris Clitoris moet ik elke keer gniffelen bij Floris. Juist omdat t zo specifiek is en geen Jan Pan ofzo
Het lijkt mij ook dramaaatisch qua roepen van je kinderen, zou de namen echt telkens door elkaar halen door zelfde letters/klanken. Heb dat ook bij mijn zus en dochter al die paar letters zelfde hebben, verspreek me zo vaak.
Oh dit gebeurd ook bij mijn 3 zoons waarvan de namen echt totaal niet op elkaar lijken @ts: Juist Odin vind ik leuk staan bij de namen van je zoons! En leuke naam
Miro vind ik net niet Odin doet mij totaal niet denken aan odol. Lijkt er niet eens op. Dus dat gaat hier niet op. Ook haal ik de O namen van de jongens echt niet door elkaar. Ja er zitten overeenkomstige letters in maar het is geen Kim, Tim en Dim. De namen separaat van elkaar klinken echt heel anders. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er steeds beter aan kan wennen eigenlijk, ook aan de combi. De d en de n zitten bijv weer helemaal niet in de andere namen dus dat maakt het ook weer anders. Dat ik de naam zelf heel leuk vind stond al vast. Het is meer of het acceptabel is in combinatie. En: man speelt natuurlijk ook een grote rol en die werkt niet echt mee. Al heb ik niet het idee dat hij er op dit moment überhaupt mee bezig is. Mooi zo, houden zo hehehee. Want dé naam komt niet zomaar vanzelf oppoppen. Al denkt ie van wel. Als ik eerlijk ben tegen mezelf vind ik het eigenlijk een top combinatie! Zeker icm met Samuel als 2e naam..