De overburen hebben hier bijv Pelle, Joppe, Melle en nog zo'n soort naam.. Vind ik dan nog meer jut en jul
Je moet lekker doen waar jullie je goed bij voelen. Odin vind ik er goed bijpassen en vind het zelf geen kwik kwek en kwak. Van de buren vind ik erger Pelle en Melle (Jelle en Belle) haha. Hoop dat je man ook gaat voor Odin Samuel!
Vind ik nou zo'n leuke naam! De hond van m'n schoonzus heet dan weer Nino Komt via de stichting van Rosanna Kluivert en is dus vernoemd (door Rosanna) naar dr zoon
Haha wat grappig. Onze hond komt btw ook van een stichting. Is ook op straat gevonden. Ik ken daarentegen weer een Nino, leuke jongen!
Oef.. man lijkt Odin echt echt echt echt niet mooi te vinden. Hm. Ik vrees dat we dan wel echt een probleem gaan hebben. Er is wel 1 combinatie die ikzelf top vind (en dat zou echt een ode zijn aan onze tijd in België waar we hebben gewoond). Maar ik weet heel zeker dat deze naam, net zoals de naam van onze jongste, bij velen verkeerd gaat vallen. Niet dat dat me/ons tegen zou houden, maar dat is wel een combi waar ik eerst zelf aan moet wennen en die moet groeien. En met wennen bedoel ik wennen of het bij ons gezin past. Beetje net zoals met de naam van de jongste. Dat moest ook een beetje groeien. Die zou ik hier dus - heel flauw - (nog) niet gaan delen omdat ik dan enkel reacties zou krijgen als 'da's toch geen naam?!' Oid Ik maak het wel heel spannend he.
Ik vind niet dat je niet moet kijken of een naam past bij je andere kinderen. Het zijn individuen en geen setje.. Dus kijk vooral naar wat je een mooie naam vindt.. Ik vind odin persoonlijk geen mooie naam, maar ik hou eigenlijk alleen van 13 in een dozijn namen.. namen die je veel hoort en vaak voorkomen zoals bram, daan, mees, sofie, emma etc.. Maar dat is meer een kwestie van smaak natuurlijk
Ik word hier inderdaad nieuwsgierig van. Klinkt alsof hem dat best zou kunnen worden, als het zo ook bij jullie tweede zoon ging. Ik las net nog de naam Asker, vond ik ook wel wat hebben.
Haha als ik iedereen nu een pb ga doen is het doel ook een beetje weg Ik wil juist heel even de naam en de combi even laten marineren zonder beïnvloed te worden door ws negatieve reacties! Maar uiteraard ga ik m nog zeker wel delen hier!
Zo bedoelde ik het niet, hoor. Groot gelijk! Wel leuk dat je hem met de tijd hier wil delen, ik vind jouw namen vaak tof.
Slim.hoor! Mijn jongens hebben beidde een naam die ook voor veel negatieve reacties zorgde. Dus wij hebben pas wat bekend gemaakt bij de geboorte. En nu vind eigenlijk iedereen het leuke namen. (Al zijn ze wel voorbij gekomen in het stomme namen topic, maar goed dat hou je, zeker met namen die niet vaak voorkomen). En de namen passen ze perfect, vind het nog altijd super leuke namen.
Ik vind Odin leuk, maar begrijp dat dat hem niet gaat worden . Ben ook heel benieuwd naar de naam waar je nu aan denkt . Ik hou wel van aparte namen, zo lang ze niet ‘tokkie’ zijn of te gemaakt.