Oee toch weer spannend! Gaan voor een 2e!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Winddanser, Sep 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Hoi :)

Ik wil ook wel graag meekletsen. Wij gaan ook voor een tweede. Super spannend ;). We zitten nog midden in ronde 1, dus moeten nog aan de bak;). Echter doen we het wel rustig aan en alleen aan spontaan klussen zeg maar. Ik weet wel ongeveer wanneer mijn eisprong en nod zijn, dus daar houden we wel een beetje rekening mee. En dan zien we wel..

Super spannend voor iedereen!

Groetjes Zonnetje

2. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    3,563
    2,860
    113
    Female
    Toch de knoop doorgehakt om er definitief voor te gaan. Ik twijfelde heel erg omdat ik net een nieuwe baan heb
    Toch is de wens super groot. Je weet toch niet hoelang het gaat duren. En ik werd helemaal verdrietig van het wachten. We gaan gewoon proberen en kijken hoe het loopt. Mijn contract loopt nog even door en ze zijn erg tevreden. Ik gok het er gewoon op. Ik wil graag 2 kindjes voor mijn 30e. Ben nu net 29 geworden. Vind het toch weer heel erg spannend deze keer. Ik heb sinds mijn bevalling geen pil gebruikt. Keurige cyclus van 30 dagen. 5 oktober ongesteld geweest en nu in afwachting van de eisprong. Succes allemaal!

3. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

May 21, 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    gefeliciteerd dames die zwanger zijn!

Ik las ook enkele die weer beginnen waarvan de 1e nog onder een jaar is. Het is vaak 9mnd op en 9mnd af. Die 9 mnd na de geboorte is je lichaam nog bezig om te herstellen en is het dus niet zo raar dat je niet gelijk weer zwanger bent. Soort anti conceptie van het lichaam zelf.

Ik las ook een heel zwaar zwangerschapsverhaal/bevalling. Ben even de naam vergeten. Maar pfff dan moet ik ook niet meer aan bevallen denken, uberhaubt niet eens meer aan het zwanger worden. Dapper hoor. Al hoeft het niet te zeggen dan een 2e ook zo gaat. Het voordeel nu is dat het een geplande keizersnee zal worden en ze dus alle tijd voor je zullen hebben.
    Heb je wel een klacht ingediend? In vind het schandalig hoor hoe ze je behandeld hebben.

Volgende week heb ik eindelijk de eerste echo. Ik ben echt heel benieuwd. Wel merk ik echt dat ik mij bewuster ben wat er kan gebeuren en dat was bij de eerste nog niet.

4. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

Feb 10, 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het nu niet zo goed. Gisteren de verjaardag gevierd van mijn zoontje die morgen 1 word. Gisterenmorgen krampen en een bloeding. De verloskundige opgegebeld maar ze kunnen niets maar het ziet er niet goed uit. Een zware dag om door te komen. En me dan ook nog eens schuldig voelen tegenover mijn zoontje... vanmorgen weer een bloeding. Ik denk dat het foute boel is maar het komt niet af. Heb hiervoor ook een miskraam gehad dus weet wel een beetje hoe het voelt en eruit ziet. Vrijdag om 10.30 krijgen we een echo om te kijken of het een miskraam is geweest of dat wonderen toch bestaan en het er nog zit met een kloppend hartje

5. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    2,229
    1,904
    113
    Female
    Ohnee Anoniempje, wat verschrikkelijk voor je! Ik hoop heel hard met je mee.

@ Patty86: Ik zit in dezelfde situatie, heb ook net een nieuwe baan per 1 juni en heb ook getwijfeld. Maarja ik ga er maar vanuit dat ik niet meteen zwanger ben en uiteindelijk is er altijd wel iets waardoor het net niet uitkomt.

6. MammieA

MammieA Lid

Sep 21, 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik wil me.ook graag aansluiten :) wij zitten in ronde 4, ons menneke is net 1 jaar geworden. Volgende week mijn NOD. Ben benieuwd. De eerste was in 1x raak, dus nu afwachten. Heb 9,5 maand borstvoeding gegeven en sindsdien 'gaan we er weer voor'. Geen anticonceptie meer gebruikt sinds de geboorte van P.

Sterkte anoniempje!! :( heftig hoor

7. Binkie81

Binkie81 Actief lid

Jul 14, 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    Mag ik ook meeschrijven?
    Wij hebben een zoontje van inmiddels 16 maanden. In juli gestopt met de pil en in ronde 3 was het raak, net als bij mijn zoontje. Helaas kreeg ik op 4 oktober een miskraam, bij 5 weken en 1 dag....Gelukkig niet zo heel lang gevloeid en op de echo een week later was alles schoon en mogen we er gewoon weer voor gaan. Nu wel bezig met ovulatietesten omdat ik nu geen idee heb wanneer mijn eisprong zou zijn.....Een miskraam is naar en heel verdrietig maar ben blij dat mijn lichaam het zelf goed afgestoten heeft en ik geen nare nasleep heb gehad lichamelijk...maar het maakt het zwanger worden wel veel meer beladen en minder ontspannen helaas.....

Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger en gaat het allemaal goed.
    Anoniempje, hopelijk gaat het allemaal goed!

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me ook graag aan hier. Zit nu op het wachtbankje en heb 29e mijn nod. Dit is de 1e ronde. Mijn dochter is al ruim 3 jaar dus het werd weleens tijd voor tweede kindje :)
    Voordeel is dat ze dan naar school gaat als de (eventuele) kleine er is en ik dan veel tijd voor hem/haar heb.

9. SJAZS

SJAZS Lid

Apr 30, 2014
    34
    0
    6
    Hoi dames! Ook wij gaan voor een 2e. Onze dochter is nu bijna 7 maanden. Het kriebelde al weer toen ze 3 maandjes was maar we hebben toch nog even gewacht op wat financiele zekerheid. Lijkt me heerlijk dat de kindjes niet veel schelen. En het zal ook vast en zeker moeilijk worden. Maar he, niemand is ooit dood gegaan van hard werken :p Ik heb net mijn eisprong gehad maar nog beschermd gevreen. Vanaf de volgende menstruatie gaan we er voor. Ik was van mijn dochter binnen 2 maanden zwanger, en ik ben heel erg benieuwd naar de 2e. Succes dames! :D

10. MammieA

MammieA Lid

Sep 21, 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Binkie81, wat naar joh.:( hopelijk snel een geslaagde
    poging.

Wat zijn we met lekker veel zeg :) benieuwd met hoeveel we in een 'uitgerekend op die en die data' clubje komen :)

11. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Mag ik ook meekletsen? Dochter is nu 13 maanden en wij hebben ook besloten om voor een tweede te gaan :D. Wss heb ik dit weekend mijn eisprong gehad, dus nu op het wachtbankje.

Gefeliciteerd meiden die al zwanger zijn!

Jeetje anoniempje2014, wat heftig! Ik duim voor je!!

12. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Ik lees nog een paar meiden die ook net in een nieuwe baan zitten. Ik vind het soms ook wel lastig, maar mijn (onze) wens voor een 2e kind is idd zo groot, dat we niet kunnen wachten. Ik heb 24 okt mijn nod, precies op mijn zoontje zijn 4e verjaardag. Ik twijfel erg, ga ik wachten of wil ik het juist op die dag weten...

13. SJAZS

SJAZS Lid

Apr 30, 2014
    34
    0
    6
    Ik had dat ook vorig jaar toen ik zwanger raakte van mijn dochtertje. Ik werkte toen net 2 maanden bij mijn huidige baan. Maar ik had nooit verwacht dat ik zo snel zwanger raakte, want iedereen om mij heen was al een hele tijd bezig. Ik vond het best moeilijk om te vertellen. Helemaal omdat een collega van mij 2 weken daarvoor ook had aangekondigt dat ze wanger was. Gelukkig vonden ze het allemaal heel erg leuk en totaal geen probleem.

14. Ailya

Ailya Actief lid

Apr 18, 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.. mag ik ook mee kletsen?
    Ik.zit in een iets anders schuitje maar we gaan wel voor de 2de...
    Onze zoon is 8 maanden en de wens voor de 2de is er wel en het mag van ons ook al wel nu maar als het nog even op zich laat wachten is het ook niet erg.

Voor mijn zwangerschap dat is netjes een cyclus van 28 dagen. Na mijn bevalling werd ik na 4 maanden weer ongesteld en heb ik de kalender weer bij gehouden. Eerste cyclus 34 dagen 2e 29 en 3e 28. Ik dacht dat ik weer mooi op de 28 zat.
    Nu zou mijn ei sprong volgens de kalender 2 oktober zijn geweest en zou ik 17 oktober ongesteld worden.
    9 oktober hebben we gevreeën zonder middelen omdat ik dacht Ooh nu kan het wel. Die dag erna verloor ik heel veel rekbaar slijm (sorry voor mijn verhaal) en was ik ook Google aan het kijken wat dat ook alweer was.. nu kon het met je eisprong te maken hebben en dat zou dus betekenen dat ik een verlaat eitje heb
    ..

Om een lang verhaal kort te maken. Had 17 oktober ongesteld moeten worden maar tot op heden nog geen rode duivels ontdekt. Daarbij wel pijn in de onderbuik soms wat misselijk en heel vaak plassen.
    Wil opzich wel testen maar ook ergens weer niet vind het super spannend weer... bij de eerste test ik 4 dagen voor nod overduidelijk positief...
    Ik wacht nog even een weekje af voor het zelfde geldt heb ik weer een lange cyclus

15. MammieA

MammieA Lid

Sep 21, 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ailya: zo is mijn vriendin aan dr tweede gekomen, dus wie weet ;)
    Zij testte eerst negatief en een week later pas positief overigens.

Ben benieuwd! Zou wel super zijn, zeg, zo snel :)

16. Ailya

Ailya Actief lid

Apr 18, 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Mammie ik ben ook.wel erg benieuwd. Het verschil is nu alleen dag we niet bewust aan het klussen zijn
    We vonden het spannend om weer onbeschermde te vrijen dus ik deed op mijn cyclus kalender en dacht oohhhh mijn ei is allang geweest dus dat moet nu geen probleem zijn of ja probleem. .. De kans op direct zwanger worden zou dan niet aanwezig zijn maar nu denk ik.... oh oh zou het dan wel zo zijn? Ik wacht toch nog even met testen tot vrijdag. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn haal ik een test in huis bewust niet eerder want dan word ik te nieuwsgierig. Zou wel gaaf zijn eerste in ronde 1 zwanger en 2de in ronde 0 haha omdat we nog niet bewust bezig zij. We zullen zien wachten nog ff af

17. Ailya

Ailya Actief lid

Apr 18, 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje2014 wat naar zeg...
    Begrijp ik goed dat je zoontje vandaag 1 is geworden... gefeliciteerd maar snap dat het een vervelend gevoel is! Zeker als je het al een keer hebt mee gemaakt!! Hoop zo voor jullie dat het vrijdag allemaal goed is. . Ik zou heel hard duimen voor jullie! Sterkte vandaag..

18. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

Feb 10, 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is hij idd 1 geworden. Verder hier nog steeds niets afgekomen en vandaag ook geen bloeding gehad. Dan ga je toch weer denken wat als het toch goed is. Ik ben zo blij als het vrijdag is. Je kan er zo niks mee... niet verdrietig zijn maar ook niet blij. Sinds gisteren ben ik ook misselijk en overgeven. Maar ja.. dat komt denk ik door de hcg in je lijf die er zowiezo nog even zit.

Voor diegene die bijna mogen testen heel veel succes!!

19. SJAZS

SJAZS Lid

Apr 30, 2014
    34
    0
    6
    @Aliya Wat spannend zeg. Ben heel erg benieuwd. Maar door je verlate eisprong misschien ook een verlate menstruatie? Even afwachten. Ik hoop op een mooie positieve test natuurlijk.

@anoniempje2014 Heel veel sterkte. Laten we maar op het beste hopen.

Ik had zelf na mijn zwangerschap geen menstruatie gekregen. Dus toen ben ik vorige maand naar de gynaecoloog gegaan. Aangezien we dus wel weer graag een 2e kindje willen maar dat een beetje moeilijk gaat zonder menstruatie :p Toen heb ik progesteron geslikt en na 1.5 kwam de menstruatie door. Nu is het dus afwachten op mijn 2e menstruatie en daarna willen we er voor gaan. Voor mijn zwangerschap is mijn cyclus altijd 28 dagen geweest. En ik ben ook niet meer aan de anticonceptie gegaan daarna. Spannend!

20. Binkie81

Binkie81 Actief lid

Jul 14, 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    anoniempje2014, wat vervelend allemaal zeg.
    Wel van harte met je zoontje. Hebben jullie dat wel gevierd?

Volgens mij heb ik mijn ei gespot aan de hand van ovulatietesten nu dus op het wachtbankje...vreselijk....door die miskraam ben ik er zoveel meer mee bezig, wordt bijna een obsessie....

Share This Page