Hey meiden! Zijn er hier ook meiden die net zoals ik 18 of ouder zijn die een grote kinderwens hebben? Ik ben al 3,5 jaar samen en we denken er allebei aan .. Ik zou graag in contact willen komen met meiden die dit ook hebben en daarnaast wat vinden jullie hiervan? Toch wachten of kan het wel ..
Ik ben ondertussen 26 maar was 22 en ml 21 toen ik gepland zwanger raakte wel iets ouder dan jou. Maar ben al samen met mijn man vanaf dat ik 18 was hij was 17. Na 2 jaar relatie kregen we ons eerste huisje en niet lang daarna zijn we er voor gegaan. Ondertussen al 2 kindjes en zwanger van de 3e we hebben het goed en ik was ook nog jong. Meid je leeftijd moet niks uit maken als je relatie goed is en je alles voor elkaar hebt en huisje inkomen alles om je kindje onafhankelijk op te kunnen voeden speelt je leeftijd geen rol. Als je thuis woont zou ik nog wel even wachten
Ik was 17 toen ik bij mijn vriend kwam hij 23. Nu ondertussen ben ik 21 en wordt hij over een week 28. Zitten nu al in ons 2e huisje samen ik ben dit jaar afgestudeerd en direct een baan gekregen dus vonden het nu tijd om voor ons 1e wondertje te gaan. Leeftijd maakt niks uit idd zolang je jullie kleintje alles kan bieden
ik was 21 toen we probeerden zwanger te raken! ik ben nu net 22 ik volg nog een opleiding en hoop voor de bevalling klaar te zijn!
Bedankt voor jullie reacties! Ik merk wel dat jullie wat ouder als mij zijn! ik en mijn vriend zijn al 3,5 jaar gelukkig en zijn opzoek naar een woning en een kindje is toch echt onze wens! Wel zit ik nog op school en wil ik gewoon mijn opleiding afmaken natuurlijk! Het is meer de leeftijd die ook speelt
Ik was 21 toen wij besloten om voor ons eerste kindje te gaan, inmiddels 23 en het is helaas nog niet gelukt! Mijn vriend is 27 jaar. Ik vind dat leeftijd niet zoveel uit maakt, vind het persoonlijk zelf wel belangrijk dat je je zaakjes op orde hebt zoals inkomen en een eigen huisje. Lijk me inderdaad voor jullie handig om eerst een leuk huisje te vinden, en je opleiding aftenronden zodat je straks een baan kan zoeken, duurt je opleiding nog lang? Heel veel succes, en hopelijk mag je wens uit komen
---------------------------------------------------------------------------- Ik vind het zelf ook erg belangrijk dat je je zaakjes op orde hebt voor je eraan begint! Wij zijn al 1 jaar aan het zoeken naar een leuke woning maar tot nu helaas nog niks, moet wel zeggen dat het vooruit gaat en we steeds meer bezichtigingen krijgen dus dat zal goed komen . Mijn opleiding duurt nog anderhalf jaar ..
Het is inderdaad erg lastig om een huisje te vinden, ik stond 3 jaar ingeschreven toen ik pas een huis kon bezichtigen (flat). Ik zou graag groter willen wonen, maar dat zal nog wel even duren, dus voor nu zit ik prima Ik hoop dat je snel wat hebt, en dat jullie aan de toekomst kunnen denken ! Succes met je opleiding
Ik was zwanger op mijn 17e, bevallen met 18. Niet gepland maar zeker wel gewenst. Ik had geen opleiding en nu achteraf denk ik wel eens dat we beter hadden kunnen wachten. Dan hadden we nu een betere basis gehad.
Ik ben 23 en mijn vriend 29. Wij hebben besloten om in Januari 2016 voor ons eerste kindje te gaan Ik denk dat leeftijd niet zo veel uit maak. Maar wel vind ik het belangrijk dat je alles op orde heb. Een huis, werk etc.
In principe moet leeftijd niet veel uitmaken, als jijzelf er goed onder voelt. Zelf ben ik nu 22 jaar , vl 24 jaar en wij gaan nu voor onze eerste. Wel zou ik eerst een huisje zien te vinden, zodat je kindje dan direct opgroeit in de juiste huis i.p.v. eerst bij je ouders ( zo te lezen ben je daar inmiddels mee bezig). Gewoon voor gaan . Voor het zelfde geld duurt het nog even voordat je daadwerkelijk zwanger raakt! Hoop natuurlijk voor jou in 1x raak, dat zou het mooiste zijn!
toen ik een jaar of 16 ofzo was had ik een droom bedacht. Met 23 jaar eerste kindje en 26 jaar tweede kindje enz. Maar ook ik vond de omstandigheden erg belangrijk en een stabiele relatie. Uiteindelijk voor mijn gevoel pas bevallen van 1 kindje toen ik 27 was en was 26 toen we er voor gingen. Vriend is net zo oud. Nu gaan we voor een tweede...Wij waren gelukkig gezegend met meteen de eerste ronde raak. Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Dus ook ik deel de mening dat omstandigheden doorslaggevender zijn dan de leeftijd
ik was 18 toen ik gepland zwanger raakte. wij woonden samen en hadden allebei werk dus een goede basis. dat is wel belangrijk als je aan kinderen wil beginnen ongeacht je leeftijd. en je moet er geestelijk natuurlijk ook klaar voor zijn. ik zou eerst mijn opleiding af maken als ik je advies mag geven en zorgen dat je een huisje hebt.. zodra er een baby is wordt de opleiding vaak aan de kant geschoven
Opleiding ja en nee. Ik deed ook nog een opleiding (werken en leren) Schooldagen vond ik beter vol te houden dan de werkdagen, maar het was wel reeeetezwaar. Alleen wij wilden gewoon echt niet langer meer wachten (hebben allebei altijd het gevoel gehad jong ouders te hopen worden) Dus wel een risico genomen, maar ik had al wel diploma's. Dat maakt wel verschil natuurlijk. Dan heb je al iets om op terug te vallen
Ik was 20 toen ik zwanger raakte en 21 bevallen. Heb 3 studies gedaan en afgerond tijdens 2 zwangerschappen en erna. Daarnaast ook gewerkt. Ik vind niet dat alles perfect moet zijn en kinderen zou moeten uitstellen. De situatie past zich ook aan.. voor t zelfde geld lukt het niet meteen. Als jullie t beide willen gewoon wr voor gaan! Ik vind het heerlijk om nu zo een grote knul als zoon te hebben en hij heeft meestal in de klas de jongste moeder.
[FONT="]Hoi,[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Spannend dat jullie er al allebei aan denken! Hopelijk kunnen jullie je droom snel waarmaken (net als de andere meiden)![/FONT] [FONT="]Ik was zelf 17 toen ik ongepland zwanger raakte van mijn toenmalige vriend. Helaas is hij veel te vroeg geboren, waardoor hij niet levensvatbaar was. Toen ik 19 was leerde ik mijn huidige vriend kennen. Wij gaan sinds ik 21 ben voor ons eerste kindje samen. Helaas ben ik na een jaar nog niet zwanger. Meiden die al zwanger zijn en/of een al een kindje hebben: gefeliciteerd! Geniet ervan! [/FONT]
Bedankt voor jullie reacties en tips! Een goeie basis vinden wij ook heel belangrijk maar het vinden van een woning op de eerste plaats wil nog niet lukken. We hebben wel al ongeveer gepland wanneer we het willen (ookal ben ik dan nog bezig met mijn opleiding) maar dan hopen we wel al ons eigen plekje te hebben xxx
Ik was 19 toen ik zwanger raakte van ons dochtertje. Nu ben ik 23 en hebben we er nog een zoontje bij gekregen in februari. Ooit zou ik nog heel graag een derde willen maar ml twijfelt nog heel erg, dan zou de zolder verbouwd moeten worden ect ect daar ziet hij allemaal tegen op dus de komende tijd zit het er niet echt in helaas! En dan nog moeten we maar weer afwachten of het ons nogmaals gegund is