hoi mooi huisje hoor, voor ons zou de oppervlakte te klein zijn ik zou ook flink onder de vraagprijs gaan zitten , het staat al langer dan een half jaar te koop. succes ermee ! spinnekop ik wil ook verhuizen............!
Het is een dorp gegrenst aan Zutphen. Het een een rustige, kindvriendelijke buurt. Je hebt wel zelf winkels e.d. dus dat is wel fijn. Er zit een goede openbaar vervoer verbinding. Verder ken ik de buurt zelf niet echt, ik kom hier niet vandaan, maar mijn vriend wel. Hij zou graag in Zutphen-Leesten of Warnsveld willen wonen en dat zegt al genoeg over de buurt, want dat is voor hem heel belangrijk.
Mooi huis meid! En niet al te duur als je ziet wat je ervoor krijgt, vind ik Een huis op 1 inkomen is zeker mogelijk en helemaal niet gek. ( spreek uit ervaring). Als jullie allebei het gevoel hebben en het is allemaal mogelijk ( ook al wilde je eerst rustig orienteren) gewoon doen! Haha zo hebben wij ook ons huis gekocht, waren eigenlijk aan het kijken voor zowel huur als koop. Gewoon wat het mooiste was en wat het eerst voorbij kwam werd het ook tegen een goede prijs natuurlijk. Maar het huuraanbod was laag en wat je dan aan huur betaalde Dus rustig orienteren voor een hypotheek en een makelaarsopdracht uitgezonden voor rustig rondkijken. Kwam mijn moeder per toeval op i-net dit huis tegen. En we hadden al meerdere in deze straat gezien, zelfs eentje waar we voor wilden gaan maar die liepen we nét mis! En toen deze, tja aantal keer wezen kijken ( toen was het al verkocht onder voorbehoud aan een ander!!) en uiteindelijk superverliefd en wonder boven wonder liet die andere koper het afweten en hebben we het gekocht
Wat leuk! En ook zo goedkoop! dat moet toch wel te halen zijn met 1 salaris? Wij zijn nu in utrecht aan het rondkijken, maar daar betaal je 300.000 voor een soorgelijk huis!
Gewoon deze kant opkomen! Nieuwbouwhuizen in een superwijk kosten hier 215.000 v.o.n. Volgens onze adviseur kost het hier allemaal geen drol vergeleken met andere steden.
Enig huis! Ik vind vooral de benedenverdieping erg mooi, met die eetkamer zo in het verlengde van de woonkamer, en de keuken ertussen. Dat maakt het knus maar je hebt toch veel ruimte. De tegels in de badkamer vind ik niet zo, maar ach... dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de rest. Succes, ik hoop dat het lukt!!
Leuk hoor! En spannend! Weet uit ervaring dat in het echt bepaalde dingen toch tegen kunnen vallen (lang leven de groothoeklens zeg maar ) maar heerlijk om zo te kunnen voorgenieten Hopelijk is dit helemaal jullie huisje!!!
vind de binnenkant en de tuinen erg mooi maar de buitenkant vind ik totaal geen mooie uitstraling hebben sorry
Het zou misschien idd tegen kunnen vallen. Jammer maar helaas dan. Vanavond rijden we er stiekem wel even langs, even bekijken van hoe of wat. Misschien kunnen we dan eens een bezichtiging plannen! Lijkt me iig erg leuk!
Hoef je geen sorry voor te zeggen Is jou mening toch en ik heb gevraagd wat jullie van dit huisje vinden.
als het in het echt net zo is als op de foto wow leuk zo hoor je ziet het er vanaf de voorkant niet vanaf maar vanbinnen leuk
Erg leuk huis hoor!!! Wij hebben ook net een nieuw huis gekocht 245.000 ook op de loon van mijn vriend. Dat was helemaal geen probleem en ik werk ook niet.... Ik hoop dat het wat wordt voor je!!
Ik hoop het ook! Mijn vriend is nu onderweg naar huis! Als hij het leuk vind gaan we straks even langsrijden om aan de buitenkant te kijken. Haha, ik kan niet stoppen met lachen en als ik naar de foto's kijk wordt ik helemaal vrolijk. Zou wel een hele domper zijn als mijn vriend het niks vind. Volgens mij wordt hij ook wel gek van mij enthousiastme. (A)