Hoe laat begint bij jullie kleintjes de dag? Ik denk dat Iris gemiddeld op 06.00 uur zit, soms iets later. Helaas soms ook eerder, gister maar liefst 05.00 uur
gemiddel zo rond 07.30/08.00 soms ook wel eens om 08.30 toevallig vandaag om 07.00 maar is toen bij mij op mijn buik in slaap gevallen en heb haar weer weggelegd en sliep toen tot 09.15
Ligt eraan wat er moet gebeuren... op dinsdag en donderdag om 7.00 omdat mn dochter naar de psz moet maar anders is het ook wel eens 8.30 Voor 7.00 begin ik mijn dag nooit... dan gaan ze nog maar ff in bed liggen kletsen. Alles voor 7.00 is nog nacht voor mij.
rond 8 uur wordt Sven wakker voor zijn eerste voeding, na het eten en even spelen gaat hij (op mijn vrije dagen) meestal nog even terug naar bed en slaapt weer tot ongeveer 10 uur.
Vòòr en tijdens Justin's sprongetje maakte hij er af en toe n potje van. En was ook tussen 6 en half 7 wakker. Nu slaapt hij door tot 7 uur a half 8!
Hier rond 8 uur. Ik probeer haar vaak rond half acht te voeden anders wordt het svonds zo laat ...maar volgens mij blijft ze zo tot half 9 liggen. ze sabbelt dan een beetje op haar handen.. Marijn
De afgelopen 5 dagen sliep Vigo door tot 07.30 -08.00 uur. Heeeeeeeerlijk! Daarvoor was het altijd ergens tussen 06.00-07.00 uur.
Op mijn vrije dagen wordt Bram tussen 8.00 en 8.30 wakker. Als ik moet werken maak ik hem om 7.00 wakker.