Hevige buikspier pijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by BallerinaN, Apr 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hallo dames,

Heb sinds een aantal dagen verschrikkelijk veel pijn net rechts naast mijn navel. Het voelt alsof mijn buikspier letterlijk uit elkaar getrokken wordt en scheurt. Doet echt heel veel pijn en kan eigenlijk niet staan zonder zijn buik met mijn handen te ondersteunen. Net alsof mijn spier mijn buik niet meer kan dragen...
    Maak me er verder niet echt zorgen om, het voelt echt als mijn spier en niet verder vanbinnen ofzo en ik voel mijn meisje goed bewegen maar oh wat doet dit zeer!! :(:(

Iemand ervaring hiermee en misschien tips??

2. Samster

Samster Actief lid

Oct 28, 2014
    148
    0
    16
    Wat vervelend. Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien helpt een ondersteunende buikband...

3. sanniesannie

Nov 30, 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Volgens mijn verloskundige schijnen het ook je banden te zijn..banden aan je navel. Ik heb het ook gehad en ik weet hoeveel pijn het kan doen! Alsof het messteken zijn.

4. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me heel vervelend! Goed ondersteunen die buik dan!

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Vorige zwangerschap inderdaad ook gehad. Alsof je spieren ieder moment konden afscheuren.
    Bij mij hielp een anita buikband ter ondersteuning. Dan hoefde ik mn buik niet te tillen met mn handen.

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Bedankt voor jullie reacties! Moet helaas veel zitten ivm bi. Heb een buikband van Anita, maar kan die niet verdragen op mijn onderbuik tijdens het zitten. Bij lopen helpt het wel een klein beetje. Aangezien ik maar hele kleine stukjes meer kan lopen is dat helaas dus niet echt een succes. Ach.. Nog even.. ;) Bedankt voor het meedenken! :)

Share This Page